برنامه‌های دارالقرآن حضرت معصومه(س) برای روزه‌داران «بافران»
کد خبر: 3717691
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

برنامه‌های دارالقرآن حضرت معصومه(س) برای روزه‌داران «بافران»

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرمسئول دارالقرآن حضرت معصومه(س) بافران اصفهان عنوان کرد: از سوی این دارالقرآن ضیافت افطاری برای بیش از 2000 نفر و مسابقات قرآنی در ایام ماه رمضان برای شهروندان بافران برپا است.

برنامه‌های دارالقرآن حضرت معصومه(س) برای روزه‌داران «بافران»

جابر فخرایی، مدیرمسئول دارالقرآن حضرت معصومه(س) بافران اصفهان در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، از برگزاری ضیافت افطاری برای بیش از 2000 نفر و برگزاری مسابقات قرآنی در این شهرستان خبر داد.
فخرایی گفت: دارالقرآن حضرت معصومه(س) بافران در ماه رمضان نقش محوری را در فعالیت‌های قرآنی ایفا کرده است.
وی افزود: روان‌خوانی، احکام و خانواده، تفسیر و آموزش قرآن از شاخص‌ترین برنامه‌هایی است که در 17 جلسه و با حضور 1100 نفر در مساجد سطح شهر و این مؤسسه برگزار می‌شود.
مدیرمسئول دارالقرآن بافران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در ایام مبارک رمضان بیان کرد: تفسیر سوره لقمان(تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم) ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه، حفظ سوره انسان ویژه دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه مسابقاتی است که در بیست و پنجمین روز ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
وی گفت: جلسات پرسش و پاسخ پیرامون مسائل مذهبی، اجتماعی و شبهه‌زدائی با حضور کارشناسان مربوطه در روزهای چهاردهم(بانوان) و بیستم ماه مبارک رمضان(آقایان) همراه با ضیافت افطاری برای بیش از 2000 نفر از دیگر برنامه‌های این دارالقرآن است.
فخرایی افزود: با حضور تمام اعضای جلسات قرآن، مراسم ختم قرآن کریم و تجلیل از نفرات برتر مسابقات و چهره‌های برتر قرآنی در رشته‌های حفظ، مفاهیم و تفسیر روز 27 ماه رمضان در شبستان حضرت قمر بنی هاشم(ع) بافران برگزار می‌شود.
وی در پایان از نقش محوری و تلاش‌های روحانیان، مسئولان فرهنگی، شورا و شهرداری، هیئت‌امنای مساجد و مسئولان جلسات قرآن تشکر کرد.
حمیدرضا پوربافرانی
انتهای پیام

captcha