پوستر سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور رونمایی شد
کد خبر: 3717820
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

پوستر سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور رونمایی شد

گروه دانشگاه ــ پوستر سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور با حضور معاونان فرهنگی وزیر علوم و بهداشت در نمایشگاه قرآن رونمایی شد.

پوستر سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایکنا، پوستر سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور، امشب با حضور غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدرضا فراهانی، معاون فرهنگی وزیر بهداشت در بخش دانشگاهیان نمایشگاه قرآن رونمایی شد.
این جشنواره در راستای ترویج و پشتیبانی از فعالیت‌‌های قرآن و عترت در دانشگاه‌های سراسر کشور و تقویت هویت دینی و ملی، ترویج فرهنگ دینی و انقلابی در میان نسل جوان دانشجو و افزایش نشاط اجتماعی و امید در میان دانشجویان و دانشگاهیان برگزار می‌شود.
این جشنواره بادوامترین جشنواره و از پرمخاطبترین جشنواره‌ها در کشور است و با حضور بیش از 50 هزار دانشجو در هر دوره برگزار می‌شود و از نظر تنوع موضوعی نیز در 6 بخش و 32 رشته است.
یادآور می‌شود، این جشنواره به دلیل همکاری و مشارکت نهادهای مختلف اعم از دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، آزاد، پیام نور، جامع علمی و کاربردی، فنی و حرفه‌ای، فرهنگیان، معارف قرآن کریم، جهاد دانشگاهی، بسیج و ... نماد همگرایی است.
انتهای پیام

captcha