محفل شبی با قرآن با تلاوت «کریم منصوری» برپا می‌شود
کد خبر: 3717864
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

محفل شبی با قرآن با تلاوت «کریم منصوری» برپا می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل مؤسسه کانون آموزش قرآن تهران از برپایی محفل شبی با قرآن به همت این مؤسسه در 18 خردادماه با تلاوت قاری بین‌المللی کشورمان خبر داد.

مجتبی وزیری، مدیرعامل مؤسسه کانون آموزش قرآن تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، محفل شب با قرآن جمعه، 18 خردادماه، سه ساعت پیش از افطار در حسینیه سادات روبروی کانون قرآن، خیابان وحدت اسلامی، کوی خندان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به جزئیات این برنامه اظهار کرد: طی دعوت انجام شده در این مراسم قراء بین‌المللی و ممتاز کشورمان کریم منصوری و کرمانی به تلاوت آیاتی نورانی کلام وحی می‌پردازند. سپس حجت‌الاسلام فؤادیان، معاون فرهنگی قوه قضائیه به سخنرانی خواهد پرداخت.

یکشنبه///برپایی محفل شبی با قرآن با تلاوت «کریم منصوری»
وزیری با اشاره به مجریگری حبیب مهکام در این برنامه، عنوان کرد: در ادامه این مراسم نیز گزارشی از فعالیت‌های کانون در ماه مبارک رمضان به سمع و نظر حاضران در این مراسم معنوی می‌رسد. همچنین این مراسم با حضور بیش از 400 نفر انجام می‌شود و در ادامه نیز نماز مغرب و عشا اقامه و سپس ضیافت افطاری انجام می‌شود.
یادآور می‌شود، کانون آموزش قرآن تهران واقع در خیابان وحدت اسلامی، روبروی بیمارستان رازی، کوچه زهره است. همچنین این مؤسسه یکی از قدیمی‌ترین مؤسسات قرآنی کشور است که با سابقه طولانی فعالیت خود در عرصه آموزش قرآن، بزرگانی همچون حجت‌الاسلام حمید محمدی و حجت‌الاسلام پناهیان را به جامعه قرآنی تحویل داده است.
کانون قرآن ۲۲ شهید در راه انقلاب اسلامی داده است که یکی از آنها محمد وزیری، برادر مجتبی وزیری، مدیرعامل کانون قرآن است.
انتهای پیام

captcha