حفظ هویت اسلامی ملت ایران نشان از یک حقیقت همیشه جاری در بستر تاریخ است
کد خبر: 3718206
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

حفظ هویت اسلامی ملت ایران نشان از یک حقیقت همیشه جاری در بستر تاریخ است

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار کرد: فتح خرمشهر این پیام را نیز به دنیا مخابره کرد که ایستادگی، تبعیت نکردن از دشمن و حفظ هویت انقلابی و اسلامی ملت ایران نشان دهنده یک حقیقت همیشه جاری در بستر تاریخ است.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل ازروابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان امروز 7 خرداد در دیدار دانش آموزان مدرسه صدرای شاهرود، با بیان اینکه جوانان یکی از ظرفیت های حمایت از کالای ایرانی هستند، اظهار کرد: طبق فرمایش رهبری ما اگر می‌خواهیم مشکلات اقتصادی و بیکاری را سامان دهیم باید از پتانسیل جوانان استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از مهم ترین عوامل برای سامان دادن به مشکلات اقتصادی و بیکاری در کشور حمایت از کالاهای ایرانی است، لذا باید این امر را در کشور و بین مردم نهادینه شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه  باید با تولید کالاهای ارزان و با کیفیت به مردم این اطمینان را دهیم که مردم می توانند کالاهای ایرانی را جایگزین کالاهای خارجی کنند اذعان کرد:  با همدلی و همبستگی مردم و مسئولین می توان مشکلات معیشتی و بیکاری را در کشور ریشه کن و ایران اسلامی را از نظر اقتصادی در صدر کشور ها قرار داد؛ کشوری مانند ژاپن که از منابع زیرزمینی محروم است، توانست با همکاری و اتحاد دولت و مردم بیکاری خود را ریشه کن کند.

وی ادامه داد: غرب و صهیونیست برای از بین بردن اعتقادات جوانان شیعه در صدد ترویج سه کار هستند که شامل ترویج مصرف گرایی با موضوع نیاز ما به آنها است و به همین دلیل مقام معظم رهبری به حمایت از کالای داخلی تاکید دارند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: طبق فرمایش رهبری ما اگر میخواهیم مشکلات اقتصادی و بیکاری را سامان دهیم، باید موانع موجود در این راه را از بین ببریم و برای اینکار باید از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده کرد، اما متاسفانه برخی به این ظرفیت ها اهمیت نمی دهند.

روحانی نژاد ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت:فتح خرمشهر این پیام را نیز به دنیا مخابره کرد که ایستادگی، تبعیت نکردن از دشمن و حفظ هویت انقلابی و اسلامی ملت ایران نشان دهنده یک حقیقت همیشه جاری در بستر تاریخ است و این با بصیرت و هوشمندی ملت ایران برای حضور به موقع در لحظه‌های سرنوشت‌ساز و تاریخی در عرصه پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه به وجود آمده است. انتهای پیام

captcha