کسب ۳۲۸۷ عنوان قهرمانی توسط لرستان در حوزه ورزش/ضرورت حمایت از هیئت‌های ورزشی
کد خبر: 3718349
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
عزیزپور مطرح کرد:

کسب ۳۲۸۷ عنوان قهرمانی توسط لرستان در حوزه ورزش/ضرورت حمایت از هیئت‌های ورزشی

گروه فرهنگی ـ مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به کسب سه هزار و ۲۸۷ عنوان قهرمانی توسط لرستان در حوزه ورز طی سال‌های ۹۳ تا ۹۵، گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال‌جاری تعداد عناوین قهرمانی استان به بیش از ۱۹۰۰ مورد برسد.

ع

به گزارش ایکنا از لرستان، علی‌یاور عزیزپور در شورای ورزش استان لرستان که امروز دوشنبه، هفتم خرداد در استانداری برگزار شد، با اشاره به این‌که اعتبارات عمرانی استان در سال‌جاری رشد داشته است، اظهار کرد: در سال‌جاری ۴۱ میلیارد تومان اعتبار استانی مصوب شده و هفت میلیارد تومان اعتبار ملی داریم.
وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید سرانه ورزشی استان رشد هشت صدم درصدی داشته و همچنین در این مدت از ۲۵ پروژه ورزشی بهره‌برداری شده است.
عزیزپوربا بیان این‌که تا پایان سال‌جاری ۱۲ پروژه ورزشی استان به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: بیش‌از ۵۰ پروژه ورزشی را در دستور کار داریم که از لحاظ کاربردی روی آن‌ها بسیار کار شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در بخش دیگری ازسخنانش با اشاره به این‌که در سال‌های گذشته در حوزه ورزش افتخارات چشم‌گیری داشته‌ایم، افزود: در سال ۹۳، ۶۳۴ عنوان قهرمانی داشتیم که سال ۹۴ و ۹۵ تعداد این عناوین به ترتیب به ۱۱۴۴ و ۱۵۰۹ مورد رسید.
وی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال‌جاری تعداد عناوین قهرمانی استان به بیش از ۱۹۰۰ مورد برسد.
عزیزپور با اشاره به این‌که هیئت‌های ورزشی به حمایت مالی نیاز دارند، گفت: درسال‌جاری شش میلیارد تومان اعتبار بین هیئت‌های ورزشی استان از محل کمک‌های وزارت ورزش و استان، توزیع شد.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان این‌که ورزشکاران ما راهی بازی‌های آسیایی جاکارتا هستند، اظهارکرد: انتظار داریم برخی از دستگاه‌های اجرایی استان که توانایی مالی دارند، هیئت‌های ورزشی را حمایت کنند تا بتوانیم رتبه ورزش استان را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام

captcha