کمبود فضای نمایشگاه قرآن و حذف برخی از غرفه‌های پر مخاطب
کد خبر: 3718495
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

کمبود فضای نمایشگاه قرآن و حذف برخی از غرفه‌های پر مخاطب

گروه اجتماعی- به علت کمبود فضای سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، غرفه گفتمان قرآنی و بخش مشاوره با رویکرد سبک زندگی دینی از برنامه‌های دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی حذف شده است.

کمبود فضای نمایشگاه قرآن و حذف برخی ازغرفه‌های پر مخاطب

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی همه ساله با ارائه برنامه‌های پژوهشی، گفتمان قرآنی، مشاوره سبک زندگی دینی، پاسخگویی به سوالات اعتقادی و ... در نمایشگاه قرآن و عترت حضور می یابد.
معرفی تازه‌های نشر در غرفه دفتر تبلیغات اسلامی
در سال جاری به دلیل کمبود فضا این نهاد صرفأ به معرفی کتب منتشر شده از سوی پژوهشکده اسلام تمدنی و پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پرداخته که بر این اساس 30 عنوان جدید در قالب نشریه، پژوهش با موضوعات قرآن، حدیث، تاریخ اسلام، سبک زندگی و سیره اهل بیت(ع) بسنده کرده است.
از آنجا که این غرفه بیشتر مخاطب خاص دانشگاهی و حوزوی دارد، در سال‌های گذشته ویژه مخاطب عمومی غرفه مشاوره قرآن و سبک زندگی دینی برپا می‌شد که از بخش‌هایی جذاب مخاطب عام محسوب می‌شد اما در سال جاری به دلیل عدم فضای کافی حذف شده است.
بنابراین گزارش سعی شده در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت بیشتر به ارائه برنامه های منشوری دفتر تبلیغات اسلامی پرداخته شود.
عرضه کتابخوان همراه با عنوان «پژوهان» در نمایشگاه قرآن
همچنین معرفی مرکز ملی پاسخگویی دینی در راستای پاسخگویی به سوالات اعتقادی، احکام، اخلاق، مشاوره خانواده، سبک زندگی از طریق تلفن و سامانه پیامک جز فعالیت‌های این نهاد است.
معرفی دو نرم افزار در بخش دیجیتال شامل دایره المعارف قرآن کریم و شجره طوبی از دیگر محصولاتی است که در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.
بخش کتابخوان همراه با عنوان «پژوهان» در قالب اپلیکیشن موبایل در بستر اندروید برای دومین سال متوالی همراه با بروزرسانی جدید به مخاطب عرضه می‌شود که یکی از کارهای نو و کاربردی در فضای مجازی با توجه به شرایط جامعه در خصوص استفاده عموم از این فضا است.
انتهای پیام

captcha