موسسات قرآنی ۲۰۰ برنامه مذهبی در اردبیل برگزار می‌کنند
کد خبر: 3718584
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

موسسات قرآنی ۲۰۰ برنامه مذهبی در اردبیل برگزار می‌کنند

گروه فعالیت های قرآنی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه قرآنی شامل محفل انس با قرآن و جلسات تفسیر قرآن خبر داد .

موسسات قرآنی ۲۰۰ برنامه مذهبی در اردبیل برگزار می‌کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل روزگذشته هفتم خرداد ماه در جمع خبرنگاران در اردبیل تصریح کرد:‌ در گرامیداشت ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی در سطح استان اردبیل تدارک دیده شده که شاهد برگزاری آنها در مناطق مختلف هستیم و تلاش می‌کنیم تا پایان این ماه حضور مردم در این برنامه‌ها افزایش یابد.
وی از برگزاری بیش از 200 ویژه برنامه قرآنی شامل محفل انس با قرآن و جلسات تفسیر قرآن خبر داد و افزود: این برنامه‌های مذهبی و معنوی به مناسبت ماه مبارک رمضان به همت موسسات قرآنی در سطح استان برگزار شده و تلاش و جدیت بر این است تا با برگزاری چنین برنامه‌های زمینه‌ساز بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم از فضایل و برکات این ماه مبارک شویم.
ستوده با اشاره به برگزاری آئین جزءخوانی قرآن کریم در مصلاها، مساجد و موسسات قرآنی فعال در سطح استان بیان کرد: جلسات سخنرانی به تعداد بیش از 2 هزار و 700 جلسه نیز با محوریت احکام ماه مبارک رمضان، مسایل دینی و اصول شرعی و تقوا به همین مناسبت تدارک دیده شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی شده است تا با همکاری و مشارکت حوزه علمیه قم بیش از 90 نفر از مبلغان روحانی در برنامه‌های مناسبتی و قرآنی ماه مبارک رمضان حضور یافته و در زمینه نشر و تبلیغ آموزه‌های دینی و اسلامی همکاری و مشارکت داشته باشند.
وی از اعزام مبلغان دینی به مناطق دورافتاده و محروم استان خبر داد و تصریح کرد: از مهمترین اهداف این امر فعال‌سازی در این مناطق بوده و تلاش می‌شود تا از ظرفیت ماه مبارک رمضان به شایستگی در راستای ترویج و توسعه آموزه‌های دینی و اسلامی در سطح استان اردبیل به ویژه در مناطق محروم بهره ببریم.
انتهای پیام

captcha