ثبت نام 397 نفر در هفتمین آزمون ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن
کد خبر: 3718603
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

ثبت نام 397 نفر در هفتمین آزمون ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در مجموع 397 نفر در هفتمین دوره آزمون ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم که از سوی شورای عالی قرآن برگزار می‌شود، ثبت نام کرده‌اند.

برگزاری مرحله دوم هفتمین دوره آزمون ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن در شهریورماه

محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن در رابطه با جزئیات مرحله اول طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن در گفت‌وگو با ایکنا گفت: از سال 90 طرح فشرده ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن را آغاز کردیم و تاکنون شش دوره برگزار شده است. ثبت نام مرحله اول هفتمین دوره ارزیابی نیز از یکم اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شد که با تمدید زمان ثبت نام تا پنجم خردادماه ادامه داشت.

مدیر برنامه‌ریزی و اجرایی دبیرخانه شورای ارزیابی و اعطای گواهی‌نامه تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت ادامه داد: در مجموع 397 نفر در این طرح ثبت‌ نام کردند که  316 نفر این تعداد آقایان و81 نفر بانوان بودند. در بخش قاریان نیز 273 نفر و در بخش مدرسان 124 نفر ثبت‌ نام کردند.

وی تصریح کرد: طی بازه زمانی برنامه‌ریزی شده آثار ارسالی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و کارنامه‌ها نیز صادر می‌شود. براساس زمان‌بندی که انجام دادیم برگزیدگان در این مرحله به مرحله دوم که در شهریورماه و در تهران برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند. همچنین مرحله سوم این آزمون در آذرماه پیش‌بینی شده است. در ضمن جمع‌بندی همه دوره‌ها نیز در اسفندماه مشخص می‌شود و اینگونه پرونده هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان بسته خواهد شد و هر قاری یا مربی با توجه به موفقیتی که کسب کرده درجه اول تا چهارم را ازآن خود می‌کند.

انتهای پیام

captcha