تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن در سیرالئون
کد خبر: 3718641
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن در سیرالئون

گروه بین‌الملل - برگزیدگان مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مختلف توسط رایزنی فرهنگی ایران در سیرالئون تجلیل شدند.

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن در سیرالئون

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ به همت رایزنی فرهنگی ایران در سیرالئون، مسابقات قرآن کریم طی روزهای 5 و 6 خردادماه ویژه رده‌های سنی مختلف در رشته‌‎های قرائت، حفظ، تجوید و ترجمه (به زبان محلی کریو) در محل سالن اجتماعات این نمایندگی فرهنگی، برگزار شد.

علیرضا فرامرزی، رایزن فرهنگی ایران در فریتاون، سخنان خود را با قرائت سوره قدر آغاز و نزول این آیات را بهترین انگیزه برای برگزاری مسابقات قرآنی در این ماه مبارک عنوان کرد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات قرآن کریم گفت: هدف از برگزاری این مسابقات، تنها قرائت و حفظ این کتاب مقدس نیست، بلکه هدف اصلی درک و فهم محتوا و عمل به آن است.

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن در سیرالئون

میثمی‌زاده، رئیس دانشگاه المصطفی شعبه سیرالئون نیز طی سخنانی با اشاره به الگو گرفتن از حیات طیبه ائمه اطهار بر عمل به فرامین الهی قرآن کریم تأکید کرد.

سپس، کلیپی با موضوع مسابقات بین‌المللی قرآن تهران و قرائت سوره تکویر توسط محمد جواد فروغی، قاری ایرانی به نمایش گذاشته شد.

در پایان این مراسم، جوایز نفرات اول تا سوم مسابقات قرآن کریم در 5 رشته حفظ کل، حفظ 10 جز، حفظ 10 سوره ویژه خردسالان، قرائت و ترجمه به زبان کریو به برگزیدگان اهدا شد.

انتهای پیام

captcha