مسابقه حفظ سوره واقعه در نمایشگاه قرآن برگزار شد
کد خبر: 3718674
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت/

مسابقه حفظ سوره واقعه در نمایشگاه قرآن برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسابقه حفظ سوره واقعه شب گذشته 8 خرداد از سوی بنیاد شهید و امورایثارگران استان در حاشیه نمایشگاه قرآن اهواز برگزار شد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، همزمان با نهمین روز از برپایی دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، مسابقه حفظ سوره واقعه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 اهواز برگزار شد.

عزیزه فاضلی مسئول دارالقرآن بنیاد شهید منطقه 2 اهواز در این باره گفت: ثبت نام در مسابقه حفظ سوره واقعه از شب اول برپایی نمایشگاه آغاز شد و طی 8 روز حدود 150 نفر برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کردند.

وی گفت: مسن‌ترین شرکت کننده مسابقه بانویی 75 ساله و کوچکترین شرکت کننده 9 سال داشت. اختتامیه این مسابقه قرآنی با حضور 3 تن از داوران قرآنی شب گذشته 8 خرداد در حاشیه نمایشگاه قرآن برگزار شد و در پایان از 15 برگزیده تقدیر به عمل آمد.

فاضلی با اشاره به فعالیت غرفه بنیاد شهید در نمایشگاه قرآن گفت: ختم قرآن به نیت شهدا، عرضه وصیت‌نامه شهدای مدافع حرم و حله درباره قرآن و حجاب در قالب‌‌های هنری و برگزاری هفتمین یادواره شهدای قرآنی با محوریت شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر از جمله برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در نمایشگاه امسال بودند.

انتهای پیام

captcha