شهدا نماد پهلوانی و ایثار هستند
کد خبر: 3718855
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹

شهدا نماد پهلوانی و ایثار هستند

گروه فرهنگی- فرمانده سپاه الغدیر استان یزد شهدا را نماد پهلوانی و ایثار توصیف کرد و گفت: شهدا، جوانمردان حقیقی در روزگار ما هستند.

شهدا نماد پهلوانی و ایثار هستند

به گزارش ایکنا از یزد، سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد شب گذشته در مراسم تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار رشته پهلوانی و زورخانه ای با بیان اینکه پهلوانان و جوانمردان واقعی روزگار ما، شهدا و جانبازان هستند اظهار کرد: این بزرگان باید به عنوان الگو و اسوه جوانان ما در عرصه‌های مختلف زندگی قرار بگیرند.

سردار جمیریتصریح کرد: امروز هر آنچه داریم به برکت خون شهدایی است که قهرمانی و پهلوانی را با هم داشتند و آن را در میدان جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به کار گرفتند و به واسطه رشادت هایشان به مقام شهادت رسیدند.

در این مراسم که نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد، معاون توسعه ورزش، معاون فرهنگی و امور جوانان، رئیس گروه تربیتی و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان، معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، رئیس بسیج ورزشکاران استان، داود فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد، احمد جعفرپور رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان یزد و جمعی از خانواده شهدا حضور داشتند، از خانواده شهدای ورزشکار رشته پهلوانی و زورخانه ای تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

captcha