گروه «رگا» در تکاپوی الگوسازی برای دانش‌آموزان
کد خبر: 3718865
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

گروه «رگا» در تکاپوی الگوسازی برای دانش‌آموزان

کانون خبرنگاران نبأ ــ فعالیت‌های فرهنگی گروه دوستانه «رگا» متشکل از بانوان متحول شده که به‌منظور الگوسازی برای دانش‌آموزان در امر حجاب و سایر فرائض دینی در مدارس قرچک حضور یافتند، با استقبال پرشور دانش‌آموزان مواجه شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ ؛ برنامه دانش‌آموزی شاد و جذاب گروه «رگا» در مدارس رشد، حضرت زینب(س)، فاطمیه و فدک قرچک برگزار شد.
گروه فعال رگا با حضور در مدارس، به روایت داستان زندگی و تجربیات خود پرداختند و از سیر تحول خود، تغییر نگرش‌شان به دنیا و تغییرات ظاهری که بارزترین آن حجاب است، خاطراتی را بیان کردند. اعضای این گروه اشتباهات خود را دوستانه به دانش‌آموزان گوشزد می‌کنند تا آن‌ها تجربه کسب کرده و مرتکب اشتباهات گذشته آن‌ها نشوند.
دانش‌آموزان در این برنامه پربیننده به تک تک صحبت‌های اعضای گروه رگا قبل و بعد از متحول شدنشان گوش جان سپردند و در پایان سؤالات خود را از آنان پرسیده و شبهاتشان را برطرف کردند.
حضور صمیمانه جمعی از اعضای گروه رگا در میان دانش‌آموزان به محبوبیت آنان افزود و این برنامه را با استقبال پرشور دانش‌آموزان و مسئولین مدارس مواجه کرد.
این برنامه به همت بسیج جامعه زنان و حوزه بسیج دانش‌آموزی شهیده طاهره هاشمی قرچک و با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اجرا شد.
گفتنی است، انجمن رگا گروهی از بانوانی هستند که به خاطر مسائلی که در زندگی آن‌ها به وجود آمده، منقلب و تحول درونی در آن‌ها ایجاد شده است و عملکردی شبیه برنامه مستند تلوزیونی «از لاک جیغ تا خدا» دارد.

محمد فرخی

انتهای پیام

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۳
فریبا صالحی
|
United States of America
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۴
1
0
با سلام و احترام، من شماره تماس با گروه رگا و نحوه ارتباط با ابن گروه رو میخوام لطفا راهنمائی بفرمائید.
سیستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۳
1
0
باسلام وقبولی طاعات بنده شماره تماس گروه رگا را میخواستم
از طرف مجمع امر به معروف البرز میباشم 09306892686
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۲
0
0
سلام من راه ارتباطی با گروه رگا رو میخوام خیلی واجب و ضروریه توروخدا?
کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۵ - ۰۷:۱۱
0
0
عرض سلام وادب
چطور میتونیم ازاعضای گروه دعوت کنیم به مدرسه ما بیان
captcha