رقابت هفت کشور در ششمین روز مسابقات قرآن دبی
کد خبر: 3718932
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

رقابت هفت کشور در ششمین روز مسابقات قرآن دبی

گروه بین‌الملل ـ نمایندگان کشورهای سریلانکا، مالزی، موزامبیک، پاناما، غنا و روآندا و دو نماینده از کشور مراکش در ششمین روز از مسابقات قرآنی جایزه دبی با یکدیگر رقابت کردند.

رقابت هشت کشور در ششمین روز از مسابقات قرانی جایزه دبی

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه الخلیج؛ ششمین روز از بیست ودومین مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی در اتاق بازرگانی دبی و با حضور ابراهیم محمد بوملحه مشاور حاکم دربی در امور فرهنگی و انسانی برگزار شد.

محمد محمد حنیفه از کشور سریلانکا، زبیر الغوزی از مراکش، خالد عبدالناصر موالین أحمد از مراکش، محمد امیر اکمال بن خیرالانوار از مالزی، منیر سعید از موزامبیک، مسیح الله بادات راوات از پاناما، سلیمان یوسف از غنا، عیسی تیشبی از روآندا در این روز و در حضور کمیته داوری با یکدیگر رقابت کردند.

یادآوری می‌شود؛ بیست و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی امسال با حضور حافظان قرآن از ۱۰۴ کشور جهان در حال برگزاری است و بخش اصلی رقابت‌ها که از چهارشنبه‌شب هفتم ماه رمضان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی و صنعت دبی آغاز شده تا بیستم این ماه ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در رشته حفظ کل قرآن برگزار می‌شود و محمدرضا زاهدی، نوجوان حافظ کل قرآن، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات حضور دارد.

انتهای پیام

captcha