اعلام نتایج مسابقه «با قرآن در زلال اعتکاف» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3719017
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
تقی پورخبر داد:

اعلام نتایج مسابقه «با قرآن در زلال اعتکاف» در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت های قرآنی - سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از انتخاب 38 شرکت کننده در مسابقه «با قرآن در زلال اعتکاف» خبر داد.

اعلام نتایج مسابقه «با قرآن در زلال اعتکاف» در چهارمحال و بختیاریمحسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری  در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری ، با اعلام این خبر افزود: مسابقه «با قرآن در زلال اعتکاف » به همت سازمان دارالقرآن الکریم کشور و با همکاری اداره امور قرآنی استان طی ایام اعتکاف از ۱۳ تا ۱۵ رجب المرجب در مساجد استان اجرا شد که نتایج آن در 8 خرداد اعلام شد.
وی ادامه داد: پیش از این مقرر شده بود در طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» علاوه بر اعزام مربیان به مساجد به منظور اصلاح قرائت نماز، دفترچه ای آماده شد که به منظور اجرای این طرح در اختیار معتکفین قرار گرفت.
تقی پور همچنین گفت: برای اجرای این مسابقه دفترچه های سوالات با محوریت ترجمه و مفاهیم سوره مبارکه لقمان ، ترجمه منتخبی از نامه 31 نهج البلاغه به امام حسن(ع) و دعای مکارم اخلاق در مراسم اعتکاف بین معتکفین در مساجد استان توزیع شد که دوهزار و 851 نفر در این مسابقه شرکت کردند .
سرپرست اداره امور قرآنی استان افزود: طبق دستور العمل اجرایی این مسابقه ، معتکفینی که به حداقل ۳۵ سوال از ۴۰ سوال طرح شده در دفترچه را پاسخ صحیح داده بودند و 1265 نفر بودند که اسامی آنها برای قرعه کشی به سازمان دارالقرآن الکریم کشور فرستاده شد و از بین آنها 38 نفر به قید قرعه انتخاب شدند.
گفتنی است؛ سازمان دارالقرآن کشور برای تمام برگزیدگان در مسابقه پیام ارسال نموده است و همچنین شرکت کنندگان جهت اطلاع از نتیجه قرعه کشی می توانند به کانال اداره امور قرآنی استان به آدرسhttps://eitaa.com/telavatchb مراجعه نمایند .

 انتهای پیام

captcha