مسابقه «بهار قرآن» در سرخه برگزار می‌شود
کد خبر: 3719035
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

مسابقه «بهار قرآن» در سرخه برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - رئیس تبلیغات اسلامی سرخه از برگزاری چهار ویژه‌برنامه در خصوص سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در این شهرستان با محوریت مردم خبر داد و گفت: مسابقه فرهنگی قرآنی «بهار قرآن» در سرخه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از خبرگزاری مهر حجت‌الاسلام صادق بخشی،  رئیس تبلیغات اسلامی سرخه امروز 9 خرداد در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که به میزبانی فرمانداری سرخه با تأکید بر اجرای چهار برنامه محوری در نیمه خردادماه توسط اداره تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی، برنامه محوری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، مسابقه فرهنگی قرآنی «بهار قرآن» و اعزام زائران به حرم مطهر امام راحل(ره) ویژه‌برنامه‌های نیمه خرداد سرخه را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: محفل انس با قرآن شب پانزدهم خردادماه و هم‌زمان با ارتحال امام خمینی(ره) با حضور قاری بین‌المللی محمدحسن موحدی به میزبانی مسجد جامع سرخه برگزار می‌شود که از آن می‌توان به‌مثابه یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای قرآنی سال۹۷ سرخه نام برد.

رئیس تبلیغات اسلامی سرخه برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) را دیگر ویژه‌برنامه تدارک دیده‌شده در این شهرستان دانست و گفت: شب پانزدهم خردادماه نیز مراسم محوری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور مسئولان، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، طلاب، جوانان و آحاد مردم با سخنرانی آیت‌الله عباسعلی اختری عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور برگزار می‌شود.

بخشی برگزاری مسابقه بهار قرآن با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی، اوقاف و ورزش و جوانان سرخه را دیگر رویداد نیمه خرداد در این شهرستان دانست و تأکید کرد: این مراسم به همراه محفل انس با قرآن کریم به میزبانی هیئت سیدالشهدای سرخه برگزار و در پایان به ۱۴ نفر برگزیده رشته‌های مختلف قرآنی مانند حفظ و قرائت، جوایز ارزنده‌ای تقدیم می‌شود.

وی در تشریح آخرین ویژه‌برنامه سالگرد ارتحال امام و بابیان اینکه هشت مبلغ مرد و زن، همراه کاروان‌های اعزامی به مرقد امام خمینی (ره) در نیمه خرداد اعزام می‌شوند، افزود: ترویج سیره امام راحل(ره)، سخنرانی‌ها و گفتارهای ایشان، نقش ولایت‌فقیه در انقلاب اسلامی، ضرورت ولایتمداری و ولایت‌پذیری، نقش ایران اسلامی در منطقه و آرمان‌های انقلابی و ... در زمره توصیه‌هایی است که به مبلغان اعزامی به مرقد امام خمینی(ره) از سوی اداره تبلیغات اسلامی‌شده است. انتهای پیام

captcha