دانشگاه‌ها باید علم را تبدیل به ثروت کنند
کد خبر: 3719203
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

دانشگاه‌ها باید علم را تبدیل به ثروت کنند

گروه فرهنگی- امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه رویکرد پژوهش در جامعه باید عوض شود، گفت: دانشگاه‌ها باید علم را تبدیل به ثروت کنند.

دانشگاه‌ها باید علم را تبدیل به ثروت کنند

به گزارش ایکنا از البرز، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی، نهم خرداد در دیدار با اعضای انجمن صنفی اساتید حق التدریس علمی کاربردی استان البرز، اظهارکرد: کشور ما در معرض آسیب‌های فراوان فرهنگی اقتصادی و حتی سیاسی است و به ورود گروه‌های نخبگان برای حل این مشکلات نیاز داریم.
وی افزود: مجموعه‌های صنفی با شبکه‌‌سازی‌ که دارند می‌توانند خدماتی در مسیر گفتمان‌سازی حمایت از کالای ایرانی، تقویت تولیدات داخلی و تبدیل آن به یک مطالبه‌ عمومی داشته باشند.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: نباید شعار حمایت از کالای ایرانی را منحصر به وسایل و تولیدات صنعتی دانست، چرا که اصل و اساس حمایت از کالای ایرانی، حمایت از کار و کارگر ایرانی است.
حسینی همدانی تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی دانشگاه باید رابطه محکمی با کشاورزی و صنعت داشته باشد و مجموعه‌های صنفی می‌توانند نقش مؤثری در برقراری این ارتباط داشته باشند.
این مسئول یادآورشد: تشکیل مجموعه‌های صنفی که مطالبه‌گر مسائل و نیازهای اقشار مختلف جامعه باشند، به‌شرط منحرف نشدن از مسیر اصلی و سرگرم نشدن به حواشی، مطلوب و پسندیده است.
انتهای پیام./

captcha