برگزیدگان بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی قرآن معرفی شدند
کد خبر: 3719575
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲

برگزیدگان بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی قرآن معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مراسم تقدیر از طرح‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن معرفی شدند.

برگزیدگان بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی قرآن معرفی شدند

به گزارش ایکنا؛ در مراسم تقدیر از بخش طرح‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن که امروز 11 خرداد برگزار شد، برگزیدگان مورد تقدیر قرار گرفت.

حجت‌الاسلام حسینی، معاون اجرائی نمایشگاه بین‌المللی قرآن در آغاز این نشست گفت: از خدا شاکریم توفیق خدمت به قرآن را عنایت کرد. متاسفیم از اینکه یکی از بهترین بخش‌های نمایشگاه‌ها را زودتر از دست می‌دهیم اما از شرکت‌کنندگان در این بخش تشکر می‌کنم.

وی افزود: امیدواریم حرکت جدید در شیوه برگزاری نمایشگاه و برنامه‌محورشدن برای سال آینده زمینه‌ساز یک تحول بزرگ باشد و ان شا الله در طول سال بتوانیم با برنامه‌ریزی بهتر و کامل‌تر این مجموعه را به بهترین نحو سامان بدهیم.

در ادامه این نشست حسینی پورمعین، نظری و شیخ ویسی هدایای بخش اول را اهدا کردند. رتبه نخست طرح‌ها به طرح آیه محبوب من، به طراحی محمد صادق زمانی اهدا شد. طرح‌های دیگر برگزیده به ترتیب عبارتند از طرح مسابقه تیمی وزارت بهداشت و درمان، مشاورهای مذهبی حوزه، فرهنگ معلولین و یادمان امام و یاوران.

در ادامه مراسم پورمعین مدیر بخش دستگاه‌ها و نهاد گفت: مردم کشور ما در سال 84 هزار تومان برای نوشابه، 110 هزار تومان برای سیگار، 50 هزار تومان برای لوازم آرایشی و ... هزینه می‌کنند. در سال 95 ماهیانه یک میلیارد تومان اسباب برای خارجی خریداری شده است. در این میان سهم سالیانه کتاب به ازای هر نفر 2500 تومان و سهم قرآن کمتر از 500 تومان است. اعتماد مردم به ما کم است و به همین خاطر ما در سبد مصرف مردم قرار نداریم از این رو باید تلاش کنیم تا اعتماد مردم را جلب کنیم.

در ادامه این مراسم بخش دوم تقدیرها با حضور یاراحمدی، حجت‌الاسلام طیب‌حسینی، پور معین، بحرالعلوم، نظری و شیخ ویسی همراه شد.

همچنین، در این قسمت از بخش‌های مختلف این حوزه از جمله مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی، موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان، جامعه القرآن‌الکریم، موسسه امامت، موسسه نور المجتبی(ع)، دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، وزارت بهداشت، وزارت آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

captcha