برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان کشوری و استانی در اردبیل
کد خبر: 3719600
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴

برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان کشوری و استانی در اردبیل

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان کشوری و استانی در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در برخی از شهرستان‌ها این محافل با حضور گسترده‌ای از جوانان برگزار می‌شود.

برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان کشوری و استانی در استان اردبیلحجت الاسلام عزیز صابر، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت وگو با ایکنا از اردبیل با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان هر روز مراسم جزخوانی قرآن کریم در مصلای اردبیل برگزار می شود، افزود: این مراسم از ساعت 18 الی 19در تمام شهرستانهای استان برگزار می شود.
وی از برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان کشوری و شهرستانی در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در برخی از شهرستانها این محافل با حضور گسترده ای از جوانان برگزار می شود.
صابر گفت: آیین جزء خوانی قرآن کریم در مصلای اردبیل از باشکوه ترین و بی نظیر ترین آیین های جزءخوانی قرآن کریم در کشور است به طوری که این آیین تلاوت قرآن، هر روز بعد از ظهرها به صورت زنده از شبکه سبلان پخش می شود.
صابر همچنین به برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم نیز اشاره کرد و افزود: جلسات تفسیر قرآن کریم، جلسات قرائت قرآن کریم و جلسات دائمی حفظ قرآن کریم نیز در 30 مرکز استان با حضور فعالان تفسیر برگزار می شود.
وی با بیان اینکه حدود 200 مورد برنامه و فعالیت های قرآنی توسط موسسات و خانه های قرآنی و مساجد در طول ماه مبارک رمضان در سطح استان اردبیل، برگزار می شود از استقبال بی نظیر جوانان در مساجد خبر داد و افزود: طی بازدیدی که از خانه قرآنی روستای اوریق داشتیم بیش از800 نفر از جوانان این روستا در خانه قرآنی حضور داشتند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه طی سالهای اخیر مردم به طرف قرآن روی آورده اند، افزود: تبلیغ چهره به چهره به جوانان برای حضور و شرکت در مساجد و جزخوانی تاثیر گذارتر از تبلیغ در فضای مجازی است.
انتهای پیام

captcha