برپایی نمایشگاه نقاشیخط استاد شعبانی در تالار قرآن همدان
کد خبر: 3719727
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

برپایی نمایشگاه نقاشیخط استاد شعبانی در تالار قرآن همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی- نمایشگاهی از آثار اهدایی مرتضی شعبانی استاد خوشنویسی همدانی در محل تالار قرآن برای بازدید آزاد و رایگان برگزار است.

به گزارش ایکنا از همدان، مرتضی شعبانی یکی از اساتید بنام همدانی در رشته خوشنویسی است که 50 قطعه تابلو از آثار خود را به نمایشگاه دائمی تالار قرآن همدان اهدا کرده است.
این استاد خوشنویسی متولد 1325 در همدان در رشته هنری خوشنویسی نقاشیخط گرایش های نوین و تذهیب و طلاکاری تخصص دارد و در مقام اساتیدی چون استاد احمد تیموری، غلامحسین امیرخانی، مرحوم عبدالله فرادی، یدالله کابلی و محمدعلی سبزه کار شاگردی کرده است.
مرتضی شعبانی بیش از 40 سال از عمر خود را در زمینه فعالیت‌های هنری گذرانده است، برگزاری 20 نمایشگاه انفرادی و شرکت در بیش از 200 نمایشگاه جمعی استانی و کشوری را در کارنامه هنری خود دارا است.
این عضو شورای انجمن خوشنویسان 50 اثر قرآنی در قالب نستعلیق «کوفی» «معلی» و «نسخ» نقاشیخط و گرایش های نو که مزین به تذهیب و ورق طلا است را در بهمن ماه 1396 به مناسبت ایام دهه فجر به مرکز همایش های قرآنی و بین المللی اهدا کرد.
وی هم‌چنین 14 اثر خوشنویسی و نقاشیخط خود را به موزه صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف اهدا کرده است. گفتنی است این استاد خوشنویسی دارای مدرک ممتاز، مدرک فوق ممتاز و مدرک استادی از انجمن خوشنویسان ایران است.
تصاویر مربوط به آثار این هنرمند و استاد علی رنجبریان از اساتید بنام خوشنویسی در محل تالار قرآن همدان است که همواره برای بازدید بازدیدکنندگان آزاد و رایگان است.

برپایی نمایشگاه نقاشیخط  استاد شعبانی در تالار قرآن همدانبرپایی نمایشگاه نقاشیخط  استاد شعبانی در تالار قرآن همدانبرپایی نمایشگاه نقاشیخط  استاد شعبانی در تالار قرآن همدانبرپایی نمایشگاه نقاشیخط  استاد شعبانی در تالار قرآن همدانبرپایی نمایشگاه نقاشیخط  استاد شعبانی در تالار قرآن همدانبرپایی نمایشگاه نقاشیخط  استاد شعبانی در تالار قرآن همدانبرپایی نمایشگاه نقاشیخط  استاد شعبانی در تالار قرآن همدانبرپایی نمایشگاه نقاشیخط  استاد شعبانی در تالار قرآن همدانبرپایی نمایشگاه نقاشیخط  استاد شعبانی در تالار قرآن همدانبرپایی نمایشگاه نقاشیخط  استاد شعبانی در تالار قرآن همدانبرپایی نمایشگاه نقاشیخط  استاد شعبانی در تالار قرآن همدانبرپایی نمایشگاه نقاشیخط  استاد شعبانی در تالار قرآن همدان

انتهای پیام

 

captcha