اجرای ویژه‌برنامه «سحرخیزان کوچک؛ رویش بندگی در بهشت زندگی» در فرهنگسرای قرآن
کد خبر: 3719749
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

اجرای ویژه‌برنامه «سحرخیزان کوچک؛ رویش بندگی در بهشت زندگی» در فرهنگسرای قرآن

گروه جامعه ــ معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن از اجرای ویژه‌برنامه «سحرخیزان کوچک؛ رویش بندگی در بهشت زندگی» در مهد قرآن و پیش‌دبستانی این فرهنگسرا خبر داد.

اجرای ویژه‌برنامه «سحرخیزان کوچک؛ رویش بندگی در بهشت زندگی» در فرهنگسرای قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم آجرلو، معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ از اجرای ویژه‌برنامه «سحرخیزان کوچک؛ رویش بندگی در بهشت زندگی» در محل مهد قرآن و پیش‌دبستانی این فرهنگسرا خبر داد و گفت: رویکرد این برنامه ارتقاء اعتصام و همبستگی اجتماعی بر اساس هویت و سبک زندگی دینی، گسترش فضایل اخلاقی به ویژه احترام و تکریم والدین و نیز گسترش فرهنگ قناعت و مهربانی است.
معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن ادامه داد: همچنین، ایجاد جریان فرهنگی در قالب برنامه‌های دینی، الگوسازی برنامه‌های فراگیر جریان‌ساز و محتوامحور و ایجاد فضای شاد و بانشاط معنوی با تأکید بر مبارک بودن ماه رمضان نیز از جمله اهداف اجرای این طرح است.
وی تصریح کرد: نظر به سابقه موفق و تأثیری که اجرای ویژه‌برنامه سحرخیزان کوچک و روزه‌اولی‌ها در جامعه و شهر تهران داشته است،‌ با مشارکت مهد قرآن و مرکز پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن بر آن شدیم تا با یک برنامه‌ریزی و دخیل کردن خانواده‌ها، این برنامه‌ را برای کودکان سنین پایه اجرا کنیم.
معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن بیان کرد: این برنامه معنوی روز یکشنبه، 20 خردادماه از ساعت 11 تا 12 همراه با برپایی سفره افطاری به صورت نمادین و باز کردن روزه کله گنجشکی کودکان اجرا خواهد شد.

یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتقوی مبین تهران، هم‌اکنون مجموعه مهد و پیش‌دبستانی قرآن فرهنگسرای قرآن به نشانی تهران، خیابان قزوین، نرسیده به میدان آذری؛ مهد و پیش‌دبستانی قرآنی فاطر به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن و مهد قرآن شهربانو به نشانی ابتدای یادگار امام(ره)، نبش خیابان دستغیب، مجموعه شهربانو را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام

captcha