اجرای نماینده کشور میزبان در مسابقات قرآن دبی
کد خبر: 3719752
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

اجرای نماینده کشور میزبان در مسابقات قرآن دبی

گروه بین‌الملل ـ عبدالعزیز عبدالله حسن بلوشی، نماینده کشور امارات و حافظ 17 ساله کل قرآن در بیست‌ودومین مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی به رقابت پرداخت.

اجرای نماینده میزبان در بیست‌ودومین مسابقات قرآن جایزه دبی

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه اماراتی البیان؛ عبدالله حسن بلوشی، شرکت‌کننده 17 ساله اماراتی در ادامه رقابت‌های بین‌المللی قرآن جایزه دبی که در حضور ابراهیم بوملحه، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و انسانی و رئیس کمیته برگزاری مسابقات و تعدادی از مسئولان کشور امارات برگزار شد، در کنار نمایندگانی از کشورهای گامبیا، چاد، ماداگاسکار، تاتارستان، بوسنی، بلژیک، ساحل عاج و گینه بیسائو توانمندی‌های قرآنی خود را به نمایش گذاشت.

بلوشی حفظ قرآن را از 10 سالگی با مشارکت در طرح آموزش حفظ قرآن انجمن خیریه «دارالبر» دبی آغاز و در 17 سالگی موفق به حفظ کامل قرآن شد، وی تاکنون در مسابقات متعدد داخلی از جمله مسابقات قرآن و سنت شارجه و مسابقه حفظ قرآن موسوم به «شیخه بنت مکتوم» شرکت کرده و حائز رتبه‌های برتر شده است.

این شرکت‌کننده اماراتی همچنین طی سال‌های گذشته در رشته حفظ 15 جزء قرآن در مسابقات بین‌المللی قرآن عربستان و رشته حفظ کل قرآن جایزه بین‌المللی قرآن کویت حضور داشته است.

یادآوری می‌شود؛ بیست و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی امسال با حضور حافظان قرآن از ۱۰۴ کشور جهان در حال برگزاری است و بخش اصلی رقابت‌ها که از چهارشنبه‌شب هفتم ماه رمضان در محل اتاق بازرگانی و صنعت دبی آغاز شد، تا بیستم این ماه ادامه خواهد داشت.

محمدرضا زاهدی، نوجوان حافظ کل قرآن نماینده ایران در این دوره از مسابقات است که در هفتمین شب این مسابقات در کنار محمدسلطان نصيرا از اندونزی، زيد قاسم عبدالسيد از عراق، حسين عابد ميا احمد از بنگلادش، محمد ثيام از سنگال، طاهر دابو از کنگو برازاویل، بخاري ابراهيم محمد از دانمارک و محمد نور رماد از آفریقای مرکزی به اجرای محفوظات قرآنی خود پرداخت.

انتهای پیام

captcha