دریافت منابع چاپی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از کتابخانه‌های عمومی
کد خبر: 3719787
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

دریافت منابع چاپی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از کتابخانه‌های عمومی

کانون خبرنگاران نبأ ــ دبیرخانه هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی اعلام کرد: روند ارسال برگه‌های نقاشی مخصوص شرکت در بخش کودک این جشنواره به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور انجام شده و علاقه‌مندان جهت شرکت در این بخش می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور برای دریافت و تکمیل این برگه‌ها اقدام کنند.

کتابخانه‌های عمومی آماده دریافت نقاشی‌های بخش کودک هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در بخش کودک (4 تا 11 سال) با معرفی کتاب‌های «مهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی از انتشارات به‌نشر و «مژده گل» نوشته محمود پوروهاب از نشر جمکران و ارسال این آثار به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور از اسفندماه سال گذشته کار خود را آغاز کرد.

بر اساس فراخوان منتشر شده، امکان شرکت برای کودکان در این بخش به دو روش تصویرسازی(نقاشی) از جذاب‌ترین بخش کتاب و همچنین ضبط و ارسال فایل ویدئویی از معرفی کتاب‌ها همراه با خوانش جذاب‌ترین بخش‌های کتاب، پیش‌بینی شده که با اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی، روند ارسال برگه‌های نقاشی مخصوص شرکت در بخش کودک این جشنواره به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور انجام شده و علاقه‌مندان شرکت در این بخش از جشنواره می‌توانند از ابتدای خردادماه با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور برای دریافت و تکمیل این برگه‌ها اقدام کنند.

برگه‌های نقاشی طراحی‌ شده برای شرکت‌کنندگان در بخش کودک این جشنواره، دارای کد شش رقمی کتابخانه عمومی، بخش اطلاعات شخصی شرکت‌کننده شامل نام و نام خانوادگی، سن، جنسیت، شماره ملی است. همچنین در این برگه بخشی تعبیه شده تا شرکت‌کنندگان عنوان کتاب، داستان و شماره صفجه‌ای که نقاشی خود را بر اساس آن کشیده‌اند، در آن ثبت کنند.

همچنین منابع هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی، علاوه بر ارائه در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور، در پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به آدرس iranpi.ir به‌صورت الکترونیکی قابل دریافت است.

یادآور می‌شود، پس از واگذاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ششمین دوره برگزاری این جشنواره بیش از 50 هزار نفر و در هفتمین دوره این جشنواره در سال گذشته بیش از 150 هزار نفر در بخش نقاشی کودکان این جشنواره شرکت کردند.

حدیثه سوختانلو

انتهای پیام

captcha