معرفی شخصیت امام به نسل جوان هدف مهم جشنواره روح خداست
کد خبر: 3719829
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

معرفی شخصیت امام به نسل جوان هدف مهم جشنواره روح خداست

گروه معارف- مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: هدف از برگزاری جشنواره کشوری روح خدا، معرفی شخصیت حضرت امام خمینی (ره) به نسل امروزی است.

معرفی شخصیت امام به نسل جوان هدف مهم جشنواره روح خداست

به گزارش ایکنا از یزد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد صبح امروز در نشست آغاز بکار ششمین جشنواره کشوری «روح خدا» که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار کرد: امام خمینی(ره) انسانی قدیس و قهرمانی بود که توانست با فهم عمیق، علم النفس و علم الاجتماع و با تاسی با روش انبیا و امامان معصوم (ع) حماسه و عرفان را به هم پیوند دهد.
وی افزود: غرض از برگزاری جشنواره، معرفی شخصیت قهرمان و قدیس حضرت امام (ره) به تمام نسل ها و عصرها است.
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد بیان کرد: از آنجایی که چنین انسان هایی با دانایی و آگاهی خویش تاثیرگذار در جامعه بوده اند نیاز است مرام آنها نیز گفتمان سازی شود.
حجت الاسلام گرجی یادآور شد: برای معرفی شخصیت حضرت امام (ره) قالب های متفاوتی وجود دارد که یکی از این قالب ها جشنواره های هنری است که با برگزاری آن با زبان هنر میتوان نسل جدید را با آن قهرمان و قدیس روزگار آشنا کرد.
وی تصریح کرد: قصد داریم جشنواره را از کشوری به بین المللی ارتقا دهیم، چرا که امام (ره) یک شخصیت کاریزماتیک و بین المللی است.
یادآور می شود جشنواره روح خدا به ابتکار دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد برای ششمین سال متوالی در رشته های مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha