عرضه قلم های هوشمند قرآنی با شرایط ویژه در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3719920
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹

عرضه قلم های هوشمند قرآنی با شرایط ویژه در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی – نماینده رسمی موسسه فرهنگی یاسین امین در چهارمحال و بختیاری از عرضه قلم‌های هوشمند قرآنی نگار با شرایط ویژه در استان خبر داد.

عرضه قلم های هوشمند قرآنی با شرایط ویژه در چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل محمدی، نماینده رسمی موسسه فرهنگی یاسین امین در چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: موسسه یاسین امین، محصولات متنوعی از جمله نرم افزارها و قلم های هوشمند قرآنی نگار با کیفیت بسیار مناسب و کاملاً ایرانی در سراسر کشور به علاقه مندان فراگیری معارف قرآن و عترت عرضه می کند.
وی افزود: نرم افزارهای این موسسه در سطوح مختلف از نونهال و کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال و در موضوعات مختلف هممچون قرآن، نماز و سبک زندگی عرضه می شود.
محمدی اضافه کرد: تا کنون ده ها نرم افزار قرآنی و دینی توسط این موسسه تولید و عرضه شده است.
نماینده رسمی موسسه یاسین امین در چهارمحال و بختیاری در مورد قلم های قرآنی گفت: این قلم ها در سه گروه خانواده، دانش آموز و ویژه عروس و داماد طراحی و عرضه شده اند.
وی اضافه کرد: در بسته ویژه خانواده، یک کتاب نفیس قرآن کریم با جلد چرم و یک جلد مفاتیح نفیس و کتابچه ویژه ایام ماه مبارک رمضان و کتاب هایی با موضوعات دینی و قرآنی وجود دارد.
به گفته محمدی، در بسته دانش آموز، علاوه بر محتویات ذکر شده، کتاب های آموزشی و کتاب درسی قرآن دانش آموزان در مقاطع مختلف عرضه شده است و در بسته ویژه عروس و داماد، علاوه بر قرآن و مفاتیح و مطالب متنوع قرآنی، چند جلد کتاب مشاوره برای همسران وجود دارد.
نماینده موسسه یاسین امین با بیان این مطلب که قلم های قرآنی این موسسه به صورت اقساطی نیز ارائه می شود، گفت: وجه تمایز قلم قرآنی نگار با محصولات مشابه ایرانی بودن، قابلیت به روزشدن و خدمات پس از فروش موسسه برای دارندگان این قلم هاست.
محمدی از استقبال چشمگیر هم استانی ها از غرفه محصولات موسسه یاسین امین به ویژه قلم های قرآنی خبر داد و گفت: کلیه افرادی که تمایل به آشنایی و خرید محصولات موسسه هستند می توانند همه روزه به دفتر مرکزی نمایندگی این موسسه در شهرکرد، بازار میلاد، فاز اول، طبقه دوم پلاک 1082 مراجعه کنند و یا با شماره 09137040538 تماس بگیرند.

captcha