نابودی اسرائیل؛ امتداد قیام 15 خرداد
کد خبر: 3719926
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

نابودی اسرائیل؛ امتداد قیام 15 خرداد

نابودی اسرائیل؛ امتداد قیام 15 خرداد کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک روز تاریخی 15 خرداد را آغاز حرکتی دانست که نتیجه آن نابودی اسرائیل است و افزود: انشاءالله این اتفاق به دست جوانان این مرز و بوم رقم خواهد خورد.

نابودی اسرائیل؛ امتداد قیام 15 خرداد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک در ادامه طرح «30 شب، 30 مسجد»، شب گذشته، 12 خردادو در آستانه ایام گرامیداشت 14 و 15 خرداد با نمازگزاران مسجد پنج تن آل عبا پوئینک و بسیجیان پایگاه بسیج شهید بهرامی این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
علی اصغر شهیری، فرمانده سپاه قرچک در این دیدار، مسجد پنج تن آل عبا را یک مسجد مبارز و فعال در تمامی عرصه‌ها عنوان کرد و افزود: این مسجد از لحاظ تربیت نیرو و تکثر شهدای جبهه مقاومت اسلامی نمونه است.
وی با گرامیداشت یاد شهدای قیام 15 خرداد منطقه ورامین و قرچک به‌ویژه منطقه پویینک ادامه داد: نمازگزاران این مسجد در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته و در مبارزه با جنگ فرهنگی و اعتقادی حضور فعال و مستمری داشته‌اند که این روحیه انقلابی ستودنی و شایسته تقدیر است.
وی با گرامیداشت یاد و نام امام بزرگوار در روزهای نیمه خرداد ماه ابراز کرد: روز 15 خرداد آغاز حرکتی بود که نتیجه آن نابودی اسرائیل را در پی خواهد داشت و انشاءالله این اتفاق به دست جوانان این مرز و بوم رقم خواهد خورد.
وی همچنین با گرامیداشت روز 14 خرداد و روز رحلت امام خوبی‌ها، اندیشه‌های آن امام همام را منشأ اثر برای عبور از بحران‌ها عنوان کرد و افزود: دوران نهضت اسلامی تا پیروزی انقلاب اسلامی، دوران مبارزه و جهاد بود و نقش مردم پویینک و ورامین در این مدت بسیار مهم و تأثیر‌گذار بود.
یادآور می‌شود، در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام مصطفی دین‌پرور، امام جماعت مسجد پنج تن آل عبا پوئینک قرچک با تأکید بر اهمیت و ضرورت ایده 30 شب 30 مسجد، این طرح را بسیار پسندیده خواند و گفت: دیدار شبانه فرماندهی سپاه با نمازگزاران در شبهای ماه مبارک منشأ خیر و برکت است و تعامل دو طرفه و مستقیم مردم با یک مقام مسئول کمترین خروجی آن است.

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha