آمادگی نمایندگی انتشارات آستان قدس رضوی برای همکاری با دستگاههای اجرایی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3719927
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
مظفری خبر داد:

آمادگی نمایندگی انتشارات آستان قدس رضوی برای همکاری با دستگاههای اجرایی در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی- مسئول نمایندگی انتشارات آستان قدس رضوی در چهارمحال و بختیاری از اعلام آمادگی این نمایندگی برای همکاری با دستگاههای اجرایی و اقشار مختلف در راستای توسعه فرهنگی استان خبر داد.

آمادگی نمایندگی انتشارات آستان قدس رضوی برای همکاری با دستگاههای اجرایی در چهارمحال و بختیاری

آیت‌الله مظفری، مسئول نمایندگی انتشارات آستان قدس رضوی در استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت انتشارات آستان قدس رضوی در استان از اواخر دهه فجر سال 96 آغاز شد.
وی افزود: محصولات فرهنگی تولید شده توسط آستان قدس رضوی در قالب کتاب، کتب دانشگاه علوم رضوی، حوزه‌های علمیه وابسته به آستان قدس رضوی و بنیاد پژوهش‌ها و تمام مجموعه‌هایی که آستان قدس با کارکرد فرهنگی، مذهبی و علمی و به مناسبت‌های مختلف تولید می‌شوند و این آمادگی وجود دارد که کتب مربوطه و مدنظر افراد در استان توزیع شوند.
مظفری بیان کرد: سالانه حدود هفت هزار عنوان کتاب توسط انتشارات آستان قدس رضوی تولید می‌شود که تنوع کتب بسیار زیاد و به زبان‌های خارجی در رشته‌های مختلف چاپ می‌شوند.
وی اضافه کرد: آستان قدس رضوی به واسطه داشتن دانشجویان و طلاب بسیار زیادی که تحت پوشش این مجموعه قرار دارند کتب بسیار زیادی در تیراژهای بالا به چاپ می‌رساند که تمامی کتاب‌ها در استان توزیع نمی‌شود چون فعلاً استقبال مردم به گونه‌ای که مورد انتظاربوده، نیست.
مظفری تاکید کرد: در طول فعالیت این انتشارات در سومین نمایشگاه کتب و نرم‌افزارهای علوم قرآنی استان، تمامی رده‌های سنی به خصوص اقشار جوان از این غرفه بازدید کردند که استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان انجام شد.
وی یادآور شد: آدرس نمایندگی آستان قدس رضوی در استان در شهرکرد، خیابان ملت، پشت مسجد جامع، ساختمان دارالشفاء جامع واقع شده است.
مظفری شماره تماس 09133817140 را برای ارتباط با نمایندگی انتشارات آستان قدس در استان اعلام کرد.

captcha