ائمه جمعه در مثلث توسعه اقتصادی همکاری خوبی داشتند
کد خبر: 3719931
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
رزم‌حسینی:

ائمه جمعه در مثلث توسعه اقتصادی همکاری خوبی داشتند

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار کرمان گفت: ائمه جمعه در مثلث توسعه اقتصادی همکاری خوبی داشتند و دیگر ارکان مثلث توسعه اقتصادی در عین اختلاف سلیقه، اما همراه و همدل حضور یافتند و در کارهای صورت گرفته مشارکت داشتند.

به گزارش ایکنا از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان دیروز شنبه، 12 خرداد در آخرین صحبت‌های خود به عنوان استاندار کرمان در جلسه شورای اداری استان کرمان گفت: عذرخواهی می‌کنم از مردم کرمان که نتوانستم کار خود را در استان ادامه دهم.
وی افزود: اگر کاستی، نقص و کوتاهی از سوی بنده بود از این بابت از ملت کرمان عذرخواهی می‌کنم و اگر کسانی رنجیده خاطر شدند طلب عفو و حلالیت دارم.
رزم‌حسینی از همکاران خود در دولت یادزهم و دوازدهم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره نهم و دهم، مدیران اجرایی، مشاوران جوان، اعضای شورای تامین، شوراهای اسلامی، نیروهای انتظامی و نظامی قدردانی کرد.
وی بیان کرد: ائمه جمعه در مثلث توسعه اقتصادی همکاری خوبی داشتند و دیگر ارکان مثلث توسعه اقتصادی در عین اختلاف سلیقه، اما همراه و همدل حضور یافتند و در کارهای صورت گرفته مشارکت داشتند.
استاندار کرمان گفت: از همه گروه‌های سیاسی قدردانی دارم و اگر هم نتوانستم خواسته‌های آنها را برآورده کنم، عذرخواهی می‌کنم.
وی تصریح کرد: اصحاب رسانه در این سال‌ها بدون چشم‌داشت در سفرهای مختلف ما را همراهی کردند و از همه مدیرانی که موجب تغییر آنها شدم و رنجیده‌اند، عذرخواهم.
وی گفت: ساختار اداری ما به گونه‌ای است که در انتخاب مدیران استانی سهم دارد و تقصیر کسی هم نیست، اما همه تغییرات را می‌پذیریم و از انهایی که تغیر یافتند عذرخواهی می‌کنم.
رزم‌حسینی اظهارکرد: تشکر از شخص رئیس جمهور و وزرای دولت یازدهم و دوازدهم که استان کرمان را حمایت کردند.
استاندار کرمان تأکید کرد: داوطلبانه از این مسئولیت کنار رفتم و تغییرات اخیر را برای کار جدیتری در استان می‌خواستیم، اما قسمت نبود که ادامه دهم.
انتهای پیام

captcha