اعلام فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی
کد خبر: 3719993
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

اعلام فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی

گروه اجتماعی - جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از خبرگزاری شبسیتان فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی، از سری برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) به میزبانی استان سمنان اعلام شد.

 گفتنی است این جشنواره با موضوعات سبک زندگی و سیره امام رضا (ع) و پدر گرامیشان امام موسی بن جعفر (ع) - تعالیم و آموزه های رضوی با رویکرد کار، تلاش و خدمت رسانی – آثار هجرت امام رضا (ع) به ایران – خاندان، اصحاب و یاران امام رضا (ع) – فرهنگ زیارت – امام رضا (ع)، خانواده، کودکان و نوجوانان – امام رضا (ع)، طبیعت، محیط زیست و نماز باران – مناظرات امام رضا (ع) با ادیان مختلف و سایر موارد مرتبط برگزار می شود.

 اطلاع رسانی و فرایند ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی Semnan.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir انجام می شود و در این دوره سایر قالب ها اعم از داستان بلند، رمان و ... مورد داوری قرار نمی گیرد.

 نوآوری در انتخاب طرح و شیوه ارئه داستان حائز اهمیت است و دبیرخانه جشنواره مجاز به چاپ و نشر آثار برگزیده به صورت مکتوب و الکترونیکی می باشد. همچنین آثار ارسالی در سایر جشنواره ها و دوره های قبلی این جشنواره حائز رتبه نشده باشد.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 5 مرداد و مراسم اختتامیه جشنواره 8 تا 10 شهریور سال جاری همزمان با میلاد امام موسی کاظم (ع) است.

 علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی سمنان، بلوار قدس، مجتمع فرهنگی هنری کومش، دبیرخانه دائمی جشنواره ملی داستان رضوی ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33340851-023 تماس حاصل نمایند. انتهای پیام

 

همچنین سامانه پیامکی جشنواره به شماره 30007546000567 و شماره تلفن مجتمع فرهنگی هنری کومش 33320112-023 است. انتهای پیام

captcha