اجرای طرح «یک روز خوب با کتاب» در روستای چاهخو
کد خبر: 3720027
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

اجرای طرح «یک روز خوب با کتاب» در روستای چاهخو

گروه فرهنگی - رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سربیشه گفت: طرح «یک روز خوب با کتاب» با هدف برخورداری جامعه روستایی از خدمات کتابخانه توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سربیشه در روستای چاهخو شهرستان سربیشه برگزار شد.

اجرای طرح «یک روز خوب با کتاب» در روستای چاهخومیثم حسینی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سربیشه در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این طرح در روستای چاهخو در فاصله 60 کیلومتری مرکز شهرستان به اجرا درآمد.وی افزود: برگزاری مسابقه روخوانی از کتاب «باغ خرمالو» نوشته هادی حکیمیان و معرفی کتاب داستان‌هایی از زندگی امام رضا(ع) از سری کتاب‌های جشنواره رضوی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این روستا بود.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سربیشه بیان کرد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی برای کودکان و جلسه قصه گویی برای کودکان توسط مادران حاضر در جلسه از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرایان در روستای چاهخو بود.
حسینی یادآور شد: با اجرای این طرح که با همکاری و همراهی ثموری، مجری و بازیگر توانمند تئاتر شهرستان همراه بود، تعداد بیش از 50 نفر از کودکان و نوجوانان روستای چاهخو با کتابخانه و خدمات کتابخانه آشنا شده و پس از پایان جلسه نیز خواستار عضویت در کتابخانه بودند.
انتهای پیام

 

captcha