تولید نرم‌افزار تعاملی قرآن برای کودکان +دانلود
کد خبر: 3720059
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

تولید نرم‌افزار تعاملی قرآن برای کودکان +دانلود

گروه فناوری اطلاعات ــ اپلیکیشن «قرآن برای کودکان» نرم‌افزاری تعاملی است که در آن قصه‌های قرآن کریم با جذابیت داستانی و سرشار از مفاهیم الهی به زبانی ساده برای کودکان روایت شده است.

‌‌به گزارش ایکنا؛ مفاهیم قرآنی اگر با زبان قصه و از همان دوران کودکی به انسان ارائه شود، اثرگذارتر خواهد بود، چراکه می‌تواند روح حاصل‌خیز کودک را برای پذیرش حق و حرکت در مسیر الهی در آینده، آماده کند.

اعجاز قرآن کریم زمانی جلوه‌های خود را آشکار می‌سازد که عمیق‌ترین مطالب و ثقیل‌ترین حقایق خود را در قالب روایت داستان‌های امت‌های گذشته و با زبانی ساده و قابل فهم بیان می‌کند. تعداد زیاد قصه‌هایی که در قرآن آمده شاهد این مدعاست که بهترین راه برای فهماندن مطالب شگرف و والای دین مبین اسلام، روایت همین ماجراهای تلخ و شیرینی امت‌های گذشته است؛ ماجراهایی که نقطه عطف تمامی آنها خدامحوری و دوری از شرک بوده و با محوریت شخصیت‌ها و رهبران الهی و شیطانی روایت می‌شوند.

بر همین اساس مرکز سراج، اپلیکیشنی را با عنوان، «قرآن برای کودکان» با حضور جمعی از بهترین‌های «نویسندگی، تصویرسازی، گرافیک، انیمیشن، کارگردانی، برنامه نویسی، گیم، موسیقی و تولید» و با نظارت کارشناسان دینی تولید کرده‌اند تا کودکان آن را دوست بدارند و با داستان‌هایش ارتباط برقرار کنند.

http://quranappforkids.com/uploads/photos/photo6001362647880149480-08648e60ac.jpg

‌اپلیکیشن «قرآن برای بچه‌ها»، برنامۀ تعاملی بر بستر تلفن همراه است که بسیاری از داستان‌های قرآن را با زبانی ساده و مصور برای کودکان روایت می‌کند. این برنامه، برای استفاده در سیستم عامل‌های اندروید و ios ، و به چند زبان زنده دنیا آماده شده است.

موتور بازی قدرتمند، تصاویر اختصاصی، داستان‌های کوتاه، انیمیشن‌های جذاب، گویندگی داستان‌ها به زبان‌های مختلف، ساختار بازیگونه برای آموزش مفاهیم و حجم مناسب هر داستان برای دانلود، بخشی از مزایای قرآن برای بچه‌ها است. شما برای دانلود این نرم‌افزار می‌توانید به اینجا مراجعه کرده و یا  از طریق شماره *۳*۱۱۴# نرم‌افزار را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید.

انتهای پیام
captcha