برگزاری آیین گرامیداشت پنجاه و پنجمین سالگرد شهدای 15 خرداد
کد خبر: 3720214
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

برگزاری آیین گرامیداشت پنجاه و پنجمین سالگرد شهدای 15 خرداد

گروه جامعه ــ شهردار منطقه 15 از برگزاری آیین گرامیداشت پنجاه و پنجمین سالگرد شهدای 15 خرداد با حضور مقامات لشگری و کشوری خبر داد.

آیین گرامیداشت پنجاه و پنجمین سالگرد شهدای 15 خرداد در منطقه 15 برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی، شهردار منطقه گفت: به دلیل همزمانی این مراسم با روزهای پر فیض ماه مبارک رمضان؛ این برنامه از ساعت 17 در گلزار شهدای یوم الله 15 خرداد در این منطقه آغاز می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: هرساله مقامات لشگری و کشوری، نمایندگان مجلس‌، نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران، مردم مومن و ولایی، خانواده‌های معزز شهدای 15 خرداد و آحاد مختلف جامعه در این مراسم شرکت می‌کنند تا یاد و خاطره این شهدای مظلوم زنده نگه داشته شود.

شهردار منطقه به ویژه‌برنامه‌های این روز اشاره و خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخن می‌پردازند و در ادامه مرتضی طاهری به مداحی و مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت و شرکت کنندگان در پایان این مراسم قبور شهدا را گلباران و عطر‌افشانی می‌کنند.

محمدی در ادامه با اشاره به اینکه قیام تاریخی 15 خرداد 42 یادآور حرکت حماسه آفرین مردم علیه رژیم پهلوی است ونقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران است که ثمره آن تحقق جمهوری اسلامی بود، یادآور شد: برگزاری این مراسم یادآور روزهای مبارزه و استقامت و بیعتی دوباره با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

براساس این گزارش، مراسم گرامیداشت شهدای 15 خرداد به همت ستاد مردمی بزرگداشت شهدای 15 خرداد 42 جنوب شرق استان تهران و با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر روز سه شنبه 15 خرداد ساعت 17 در گلزار شهدای 15 خرداد واقع در بزرگراه امام رضا (ع) بعد از میدان ثامن الحجج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha