برگزاری جشن گلریزان در شهرستان کوهبنان
کد خبر: 3720310
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

برگزاری جشن گلریزان در شهرستان کوهبنان

گروه اجتماعی - همزمان با ماه مبارک رمضان، جشن گلریزان در شهرستان کوهبنان با حضور جمعی از مسئولان و خیران در محل حسینیه محبان ولایت سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی میرزایی، رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان دیروز یکشنبه، 13 خرداد در این مراسم گفت: از جمله مصادیق عبادت خداوند خدمت به خلق الله است که همواره در آیات و روایات مورد توجه است البته زدودن غم و اندوه هم از یک خانواده از ارزش والایی برخوردار است.
وی افزود: آیات فراوانی در مورد احسان و انفاق سخن به میان آورده است که کمک به زندانیان جرائم غیرعمد کاری ستودنی و مورد رضایت حضرت حق ست.
حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان نیز در این مراسم گفت: جمعی به خاطر غفلت‌های خود و دیگران گرفتار در زندان هستند که باید به همت و یاری آنان بشتابیم و غم و غصه آنان را کاهش دهیم.
وی بیان کرد: در قرآن کریم برای رسیدن به مغفرت خداوند تاکید شده که نتیجه آن بهشت است لذا دستگیری از کسانی که دچار مشکل مالی هستند امری پسندیده است و رضایت خداوند را در پی دارد چون خداوند انسان‌های نیکوکار را دوست دارد.
حسین سالاری، فرماندار کوهبنان گفت: انبیای الهی مسیر ما را به خوبی ترسیم کردند که خدمت و کمک به همنوع از جمله آنهاست باید در شرایطی که افراد دچار گرفتاری هستند از بند آزاد کنیم تا به آغوش خانواده‌های خود برگردند.
وی افزود: دو نفر از شهروندان به‌دلیل مشکلات مالی در زندان هستند که با توجه به شرایط خاص پس از زلزله برگزاری این جشن کاری پسندیده است تا زمینه آزادی آنان رقم بخورد.
انتهای پیام

captcha