دعوت به همکاری پژوهشگر سلامت و دین توسط اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت
کد خبر: 3720506
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
صالحی خبر داد:

دعوت به همکاری پژوهشگر سلامت و دین توسط اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت

گروه سلامت ــ رئیس دبیرخانه کمیسیون پژوهش و آموزش عالی در نظام سلامت در گفت‌وگو با ایکنا، از دعوت پژوهشگر قرآن و سلامت توسط اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور خبر داد.

دعوت به همکاری پژوهشگر سلامت و دین اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت
 
مهدی صالحی، رئیس دبیرخانه کمیسیون پژوهش و آموزش عالی در نظام سلامت در گفت‌وگو با ایکنا، از دعوت پژوهشگر قرآن و سلامت توسط اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور خبر داد.
وی تصریح کرد: اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت (ع) کشور، پروژه تخصصی به منظور اجرای مطالعات سلامت و دین با رویکرد بین رشته‌ای، اقدام به جذب کارشناس پژوهشی و اجرایی در این حوزه می‌کند.
صالحی ادامه داد: این اتحادیه از میان افراد فارغ التحصیل یا شاغل به تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه به صورت تمام وقت و پاره وقت دعوت به همکاری می‌کند. افراد واجد شرایط می‌توانند تا تاریخ ۱۰ تیرماه ۹۷ با مراجعه به سایت www.etghan.ir ثبت نام کنند.
وی یادآور شد: ثبت نام افراد برای آنان ایجاد حق نمی‌کند و پس از اتمام مهلت ثبت نام از واجدان شرایط جهت مصاحبه دعوت می‌شود، همچنین محل اشتغال به کار پذیرفته‌شدگان در شهر تهران بوده و بهتر است داوطلبان ساکن تهران یا امکانات لازم برای سکونت در تهران را دارا باشند؛ ضمناً اشتغال به کار پذیرفته‌شدگان بر اساس ضوابط وزارت کار و به صورت قراردادی حداکثر یکساله و قابل تمدید خواهد بود.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دردمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۱۲
0
0
الان بحث ادغام اتحادیه ها چه میشود ؟؟
بحث سلامت چه ربطی به این اتحادیه دارد ؟؟؟ یعنی مشکل همه موسسات حل شده حالا اتحادیه باید به بحث سلامت ورود کند ؟ چه خبر دقیقا ؟
captcha