جنوب کرمان ظرفیت خوبی برای اجرای برنامه‌های قرآنی دارد
کد خبر: 3720644
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

جنوب کرمان ظرفیت خوبی برای اجرای برنامه‌های قرآنی دارد

گروه فعالیت‌های قرآنی: ناظر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جنوب کرمان ظرفیت خوبی برای اجرای برنامه‌هایی با موضوعات قرآنی وجود دارد که مطمئنا از این ظرفیت نهایت استفاده خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، علی خواجه‌وند، ناظر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز سه‌شنیه، 15 خرداد در حاشیه بازدید از روند اجرای برنامه‌های جشن رمضان جنوب کرمان گفت: برگزاری برنامه جشن رمضان در جنوب کرمان با دقت و حساسیت خاصی در حال انجام است.
وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در رمضان 97 به‌خوبی توانسته است برنامه‌هایی نظیر سبک زندگی، شب شعر قرآنی، تئاتر با موضوعات قرآن و نهج‌البلاغه، جمع‌خوانی و تفسیر قرآن، برگزاری کارگاه‌های هنری متعدد را در جنوب کرمان برگزار کند که تاثیرگذار باشد.
ناظر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به استقبال مردم از کلاس‌های آموزش و تربیت مربی سبک زندگی اسلامی در جنوب کرمان بیان کرد: استفاده از این فرصت برای تربیت مربی، می‌تواند بهترین کمک را برای ترویج سبک زندگی قرآنی و اسلامی در جنوب کرمان بکند.
وی دغدغه‌مندی و برنامه‌ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان را دلیل موفقیت این اداره کل در اجرای این جشن دانست و اظهارکرد: هدایت و جهت‌دهی هنرمندان در مسیر خلق آثار قرآنی در جنوب کرمان می‌تواند الگویی برای سایر استان‌های کشور باشد.
خواجه‌وند ضمن تقدیر از اجرای برنامه‌های هنری با موضوعات قرآنی در جشن رمضان امسال توسط هنرمندان جنوب کرمان گفت: در جنوب کرمان ظرفیت خوبی برای اجرای برنامه‌هایی با موضوعات قرآنی وجود دارد که مطمئنا از این ظرفیت نهایت استفاده خواهد شد.
انتهای پیام

captcha