اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن جایزه دبی+عکس
کد خبر: 3720659
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن جایزه دبی+عکس

گروه بین‌الملل - «احمد برهان محمد»، حافظ کل قرآن و نماینده آمریکا در بیست‌و‌دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی، رتبه نخست این دوره از مسابقات را کسب کرد.

 
اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن جایزه دبی
 
به گزارش ایکنا به نقل از الیوم السابع؛ آیین اختتامیه و توزیع جوایز بیست‌و‌دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی شامگاه سه شنبه (15 خردادماه) با حضور احمد بن محمد بن راشد آل مکتوم، رئیس مؤسسه علمی «محمد بن راشد آل مکتوم» در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگ و علوم دبی برگزار شد.

در این مراسم از 10 نفر برتر تجلیل شد که احمد برهان محمد از آمریکا رتبه نخست را کسب کرد، «حمزه بشیر سالم حرشه» از لیبی و «محمد بن عبدالقادر معرف» از تونس به طور مشترک دوم شدند و احمد حرکات از الجزایر نیز حائز رتبه چهارم شد.

«ابراهیم بن عبدالله بن عبدالکریم سعوی» از عربستان و «عمر درامی» از مالی به ترتیب رتبه های پنجم و ششم را به دست آوردند. «خالد عبدالناصر موالین احمد» از انگلیس و «عبداللطیف عبدالمجید عبداللطیف بستکی» از بحرین به طور مشترک هفتم شدند. «نهاد ابراهیم ذیب» از اردن نهم شد و حسن جبریل عمر و جوهر عبدالله محمد از اتیوپی هم به طور مشترک رتبه دهم را کسب کردند.

در این مراسم همچنین، از «شیخ علی بن عبدالرحمن حذیفی»، قاری برجسته قرآن و امام جماعت مسجدالنبی(ص) به‌عنوان شخصیت سال جایزه قرآن دبی تجلیل شد.

یادآوری می‌شود؛ بیست‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی امسال با حضور حافظان قرآن از ۱۰۴ کشور جهان برگزار شد که بخش اصلی رقابت‌ها از چهارشنبه‌شب هفتم ماه رمضان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی و صنعت دبی آغاز شد و تا بیستم این ماه ادامه داشت.

این مسابقات در رشته حفظ کل قرآن برگزار شد و محمدرضا زاهدی، نوجوان حافظ کل قرآن، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات حضور داشت که حائز رتبه برتری در این دوره از رقابت‌ها نشد.
 
اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن جایزه دبی
 
اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن جایزه دبی
 
اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن جایزه دبی

انتهای پیام
captcha