اپلیکیشنی جامع برای تمام لحظه‎های ماه مبارک رمضان و شب قدر
کد خبر: 3720736
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹

اپلیکیشنی جامع برای تمام لحظه‎های ماه مبارک رمضان و شب قدر

گروه فناوری اطلاعات ــ اپلیکیشن پنجره قدر رحمت به مناسبت ماه مبارک رمضان ساخته شده و محتوای آن در لحظه‌های پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان کاربردی است.

به گزارش ایکنا؛ شب قدر فرصتی زرین و طلایی برای شستشوی آینه دل است. این شب بهترین فرصت است تا خوبی‌ها را جایگزین بدی‎ها، صلح و صفا را جایگزین اختلاف و تفرقه، احسان و نیکی را جایگزین ظلم و ستم، احسان به والدین را جایگزین عاق والدین و صله رحم را جایگزین قطع رحم کنیم.

نیکو و شایسته است با صدقات قدمی در جهت آبادانی خانه آخرت برداریم و با اعمال نیک و خیر، ثواب دو چندان ببریم. در شب قدر که شب‌زنده‌داری می‌کنیم، خداوند نام ما را در گروه نیک‌بختان ثبت می‌کند و آتش جهنم را بر ما حرام می‌سازد. آیا توفیقی بالاتر از این هست که آتش جهنم بر ما حرام شود و به خدا نزدیک‌تر شویم؟

حال دعا‌های شب‌های رمضان مجموعه‌ای روشنی‌بخش است که با تکرار تلاوت آنها، آموزش‌های آن‌ها به صورت هدف‌هایی برای ما در می‌آیند. پس هنگام خواندن این ادعیه شایسته و بهتر است مفهوم آن‌ها را نیز همواره مدنظر داشته باشیم و با تلاش و کوشش به سوی این هدف‌های مطرح‌شده در دعا‌ها گام برداریم.

بر همین اساس خبرگزاری ایکنا امروز اپلیکیشنی جامع را به شما معرفی می‏‌کند که برای تمام لحظه‎های ماه مبارک رمضان کاربرد دارد. اپلیکیشن «پنجره قدر رحمت» به مناسبت ماه مبارک رمضان ساخته شده و محتوای آن در لحظه‎های پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان کاربردی است.
 
 
شما می‎توانید در این برنامه سوالات مذهبی خود را درون اپ به صورت خصوصی مطرح کنید که توسط یک کارشناس مذهبی به آن‌ها پاسخ داده می‏شود. یکی از ویژگی‎های برنامه «قدر رحمت» به اشتراک گذاری ختم‎های گروهی مذهبی مثل ختم قرآن و صلوات است که در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‎شود.
 
قدر رحمت چندین نوع محتوا با موضوع ماه رمضان ارائه می‎کند که برخی از آن‌ها شامل ویدئو کلیپ‎های سخنرانی مذهبی، دعای مخصوص هر روز با صوت و متن، تفسیر کوتاه قرآن، پرسش و پاسخ مذهبی با کارشناس، اشتراک‎گذاری ختم‎های گروهی مذهبی و هدایای هفتگی و ماهانه اشاره کرد.
 
https://s.cafebazaar.ir/1/upload/screenshot/ir.rymo.panjereh.ghadrerahmat1.jpg
 
همچنین در این برنامه ویدئو‌های آشپزی در ماه مبارک، مطالب سلامتی در ماه رمضان، قرائت‎های مجلسی از قرآن کریم، تلاوت ترتیل تمام جز‌های قرآن و بسیاری موارد دیگر به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‎گیرد. شما می‎توانید برای دریافت این اپلیکیشن اینجا را کلیک کنید.
انتهای پیام
captcha