اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در لرستان
کد خبر: 3720748
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در لرستان

گروه اجتماعی ـ مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های لرستان توسط شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان اعلام شد.

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان خرم‌آباد ساعت 11صبح روز جمعه، 18 خرداد از میدان شهدا به سمت پل شهدا، سه‌راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و مصلی الغدیر آغاز می‌شود و در پایان مراسم حجت‌الاسلام محمود وزیری، نماینده سابق ولی‌فقیه در سوریه به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
راهپیمایی روز قدس در شهرستان بروجرد از ساعت 11:30 آغاز می‌شود و مسیر راهپیمایی این شهرستان میدان قیام، خیابان شهدا، خیابان آیت‌الله کاشانی و خیابان بحرالعلوم به‌سمت مصلای نماز جمعه است که در پایان مراسم حجت‌الاسلام ترابی، امام‌جمعه شهرستان سخنران این مراسم است.
مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان دورود ساعت 12ظهر آغاز می‌شود و مسیر راهپیمایی در این شهرستان از میدان امام حسین(ع)، خیابان شهدا به سمت مصلی نماز جمعه است که در پایان مراسم حجت‌الاسلام حقیان، امام‌ جمعه این شهرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
در شهرستان ازنا راهپیمایی از ساعت 11:30 آغاز می‌شود و راهپیمایان مسیر راهپیمایی را از میدان شهید صادقی به سمت مصلی نماز جمعه طی می‌کنند و در پایان مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین بنیادی، مدیر حوزه علمیه این شهرستان به سخنرانی می‌پردازد.
در شهرستان الیگودرز راهپیمایی ساعت 12ظهر از میدان آزادی آغاز و مردم مسیر میدان امام به سمت مصلی نماز جمعه را طی می‌کنند که در پایان سخنران این مراسم سرهنگ پاسدار محمد برامکی، فرمانده سپاه این شهرستان است.
راهپیمایی روز قدس در شهرستان پلدختر ساعت12:30 ظهر آغاز می‌شود و مسیر راهپیمایی در این شهرستان از میدان شهید بهشتی، پل شهدای هفتم تیر به‌سمت مصلی نماز جمعه است که سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سوری، امام‌جمعه این شهرستان است.
مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کوهدشت از مسجد صاحب‌الزمان(ع)، میدان شهدا، میدان امام(ره) به سمت مسجد صاحب‌الزمان(عج) شروع می‌شود، راهپیمایی از ساعت 11صبح در این شهرستان آغاز و با سخنرانی فردی بیرانوند، فرماندار کوهدشت به پایان می‌رسد همچنین راهپیمایی روز قدس در شهرستان سلسله از میدان امام(ره)، چهارراه آیت‌الله کاشانی، خیابان آیت‌الله بروجردی به سمت مصلی نماز جمعه ساعت 10:30 صبح آغاز می‌شود و در پایان مراسم حجت‌الاسلام موسوی امام‌ جمعه این شهرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
راهپیمایی روز قدس در شهرستان دلفان ساعت 11:30 آغاز و مردم مسیر میدان بعثت، میدان امام(ره)به سمت مصلی نماز جمعه این شهرستان را طی می‌کنند و در پایان حجت‌الاسلام جمیاری امام‌جمعه این شهرستان سخنران این مراسم خواهد بود؛ راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان چگنی ساعت 11صبح از مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر آغاز و سپس راهپیمایان از بلوار امام(ره) به سمت مسجد صاحب‌الزمان(عج) حرکت می‌کنند و در این مراسم نیز حجت‌الاسلام حسین‌زاده آملی امام‌ جمعه این شهرستان در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.
در شهرستان رومشکان نیز راهپیمایی روز قدس ساعت 12ظهر از مسجد امیرالمؤمنین(ع) آغاز و راهپیمایان میدان امام خمینی(ره) را به سمت مصلی نماز جمعه طی می‌کنند و در پایان مراسم نیز حجت اسلام فاطمی نیا امام‌ جمعه این شهرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

انتهای پیام

captcha