آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای لرستان
کد خبر: 3720913
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای لرستان

گروه سیاسی ـ هم‌زمان با سراسر کشور و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، راهپیمایی مردم شهرهای لرستان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین آغاز شد.

آغاز راهپیمایی روز قدس در شهرهای لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین هم‌زمان با سراسر کشور در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان امروز جمعه، 18 خردادماه با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای استان لرستان آغاز شد.مسیر این راهپیمایی در شهر خرم‌آباد از میدان شهدا به‌سمت پل شهدا، سه راه اسدآبادی و مصلی الغدیر خرم‌آباد است.

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرهای لرستان

مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان خرم‌آباد ساعت ۱۱صبح روز جمعه، ۱۸ خرداد از میدان شهدا به سمت پل شهدا، سه‌راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و مصلی الغدیر آغاز می‌شود و در پایان مراسم حجت‌الاسلام محمود وزیری، نماینده سابق ولی‌فقیه در سوریه به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
راهپیمایی روز قدس در شهرستان بروجرد از ساعت ۱۱:۳۰ آغاز می‌شود و مسیر راهپیمایی این شهرستان میدان قیام، خیابان شهدا، خیابان آیت‌الله کاشانی و خیابان بحرالعلوم به‌سمت مصلای نماز جمعه است که در پایان مراسم حجت‌الاسلام ترابی، امام‌جمعه شهرستان سخنران این مراسم است.
مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان دورود ساعت ۱۲ظهر آغاز می‌شود و مسیر راهپیمایی در این شهرستان از میدان امام حسین(ع)، خیابان شهدا به سمت مصلی نماز جمعه است که در پایان مراسم حجت‌الاسلام حقیان، امام‌ جمعه این شهرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
در شهرستان ازنا راهپیمایی از ساعت ۱۱:۳۰ آغاز می‌شود و راهپیمایان مسیر راهپیمایی را از میدان شهید صادقی به سمت مصلی نماز جمعه طی می‌کنند و در پایان مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین بنیادی، مدیر حوزه علمیه این شهرستان به سخنرانی می‌پردازد.
در شهرستان الیگودرز راهپیمایی ساعت ۱۲ظهر از میدان آزادی آغاز و مردم مسیر میدان امام به سمت مصلی نماز جمعه را طی می‌کنند که در پایان سخنران این مراسم سرهنگ پاسدار محمد برامکی، فرمانده سپاه این شهرستان است.
راهپیمایی روز قدس در شهرستان پلدختر ساعت۱۲:۳۰ ظهر آغاز می‌شود و مسیر راهپیمایی در این شهرستان از میدان شهید بهشتی، پل شهدای هفتم تیر به‌سمت مصلی نماز جمعه است که سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سوری، امام‌جمعه این شهرستان است.
مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کوهدشت از مسجد صاحب‌الزمان(ع)، میدان شهدا، میدان امام(ره) به سمت مسجد صاحب‌الزمان(عج) شروع می‌شود، راهپیمایی از ساعت ۱۱صبح در این شهرستان آغاز و با سخنرانی فردی بیرانوند، فرماندار کوهدشت به پایان می‌رسد همچنین راهپیمایی روز قدس در شهرستان سلسله از میدان امام(ره)، چهارراه آیت‌الله کاشانی، خیابان آیت‌الله بروجردی به سمت مصلی نماز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ صبح آغاز می‌شود و در پایان مراسم حجت‌الاسلام موسوی امام‌ جمعه این شهرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
راهپیمایی روز قدس در شهرستان دلفان ساعت ۱۱:۳۰ آغاز و مردم مسیر میدان بعثت، میدان امام(ره)به سمت مصلی نماز جمعه این شهرستان را طی می‌کنند و در پایان حجت‌الاسلام جمیاری امام‌جمعه این شهرستان سخنران این مراسم خواهد بود؛ راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان چگنی ساعت ۱۱صبح از مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر آغاز و سپس راهپیمایان از بلوار امام(ره) به سمت مسجد صاحب‌الزمان(عج) حرکت می‌کنند و در این مراسم نیز حجت‌الاسلام حسین‌زاده آملی امام‌ جمعه این شهرستان در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.
در شهرستان رومشکان نیز راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۲ظهر از مسجد امیرالمؤمنین(ع) آغاز و راهپیمایان میدان امام خمینی(ره) را به سمت مصلی نماز جمعه طی می‌کنند و در پایان مراسم نیز حجت اسلام فاطمی نیا امام‌ جمعه این شهرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

خدمات‎دهی به راهپیماییان روز قدس با 66 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس

حسین‌علی رفایی، رئیس سازمان اورژانس 115 لرستان در جمع خبرنگاران، گفت: اورژانس استان با 64 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس وهمراهی تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی آماده ارایه خدمات به راه‌پیماییان روز جهانی قدس است.
وی اظهارکرد: قدس، روز قیام مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از نیت ظالمانه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و هم‌پیمانان آنها برداشت و ادعاهای دروغین دموکراسی و حقوق بشر در خصوص انسان دوستی را پوچ و بی معنا جلوه داد .
رفایی ادامه داد: بدون تردید تعیین روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) را باید به عنوان نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیرفرزانه در جهان اسلام و ودیعه ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان و ستمدیده جهان قلمداد کرد.

تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)

وی اضافه کرد: سازمان اورژانس 115 لرستان در روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کند.
رئیس سازمان اورژانس 115 لرستان اعلام کرد: اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان با 64 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و همراهی تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی و همکاران مراکز پیام و ارتباطات، در سراسر لرستان با خدمات فوریت‌های پزشکی مورد نیاز راهپیمایان عزیز روزه‌دار را تحت پوشش قرار خواهد داد .
وی یاد آور شد: واحدهای ستاد هدایت درمان وهدایت عملیات بحران و EOC اورژانس با حضور کارشناسان در مرکز و همکاری اورژانس‌های بیمارستانی، آماده ارائه خدمات در زمان لزوم هستند.

انتهای پیام

captcha