امروز رژیم صهیونیستی امنیت ندارد/ حمایت از قدس، حمایت از اسلام است
کد خبر: 3720995
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

امروز رژیم صهیونیستی امنیت ندارد/ حمایت از قدس، حمایت از اسلام است

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده مردم اصفهان گفت: امروزه دیگر رژیم صهیونیستی امنیت ندارد، زیرا امروز انتفاضه‌ در فلسطین از انتفاضه تیر و کمان و سنگ، به انتفاضه موشکی تبدیل شده است.

به گزارش ایکنا شعبه اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند: روز قدس، روز اسلام و رسول اکرم (ص) است، اظهار کرد: ایشان همه ملت‌ها را به حمایت از فلسطین فراخواندند و برهمین اساس امروز حمایت از مستضعفان عالم، رسالت و وظیفه جهانی ماست.
وی افزود: قرآن فرموده تا در برابر ظلم کفار و مستکبران ایستادگی کنیم و این مهم سرمشق و الگوی راهبردی و موثر برای همه مسلمانان عالم است.
نماینده مردم اصفهان بیان کرد: حضور میلیونی مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز قدس، بیانگر زنده نگاه داشتن روز قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.
سالک ادامه داد: فرهنگ اسلام ناب محمدی روز به روز در حال گسترش می‌باشد، اما گسترش این فرهنگ؛ آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دیگر همپیمانان آنان را به وحشت انداخته است.
وی افزود: اکنون قراردادهای بین‌المللی متعدی علیه اسرائیل تنظیم شده، اما علی‌رغم تلاش برای صدور قطعنامه‌های متعدد علیه این رژیم جعلی، با حق وتوی آمریکا تحقق پیدا نکرده است.
نماینده مردم اصفهان گفت: روزی خواهد رسید که نماز جماعت را در قدس شریف و به امامت مقام معظم رهبری اقامه می‌کنیم.
سالک بیان کرد: دشمنان درصدد هستند تا از انقلاب اسلامی اعتماد زدایی بکنند، ولی مردم هوشیار و انقلابی فریب شمن را نخواهند خورد و بلکه با تبعیت از مقام معظم رهبری، روز به روز حمایت‌های خود را در یوم الله‌هایی همچون روز جهانی قدس به نمایش می‌گذارند.
وی با بیان اینکه امروزه دیگر رژیم صهیونیستی امنیت ندارد، تصریح کرد: امروز جنبش انتفاضه‌ در فلسطین از انتفاضه سنگ و تیر و کمان ، به انتفاضه موشکی تبدیل شده است.
این نماینده مجلس به مسسئله برجام اشاره کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند در مسئله برجام فقط باید در چارچوب همان موضوع مشخص مذاکره شود، زیرا ما به هیچ وجه مذاکره در مورد توان دفاعی موشکی را نخواهیم پذیرفت. در موضوع برجام نیز نباید به اروپا اعتماد کرد، زیرا آنها سیاست سازش و ستیز را در پیش گرفته‌اند.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: اگر مرگ بر آمریکا می‌گوییم، باید مرگ بر کالای آمریکا و اروپا نیز بگوییم و با این کار از تولید ملی حمایت کنیم. راهکار حل مشکلات نیز پشتیبانی از ولایت فقیه، تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی است.
انتهای پیام

captcha