حضور مسئولان در کنار مشکلات مردم، عامل شکست نقشه دشمنان
کد خبر: 3721013
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

حضور مسئولان در کنار مشکلات مردم، عامل شکست نقشه دشمنان

گروه شهرستان‌ها- امام جمعه سبزوار اظهار کرد: مسئولان کشور باید با دوری از تجمل‌گرایی و سوء استفاده از مقاومت مردم در برابر تحریم‌های اقتصادی به فکر راهکار حل مشکلات باشند و بدون دریافت حقوق‌های نجومی کنار مردم قرار بگیرند تا نقشه‌های دشمنان خنثی شود.

حضور مسئولان در کنار مشکلات مردم، عامل شکست نقشه دشمنان

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام غلامرضا مغیسه، امام جمعه سبزوار در خطبه‌های نماز جمعه روز جهانی قدس که 18 خردادماه در این شهرستان برگزار شد، با اشاره به قسم خوردن شیطان برای گمراه کردن انسان‌ها، اظهار کرد: شیطان از چهار طرف انسان را به گمراهی مي‌كشاند.
وی با اشاره به راه‌های نفوذ شیطان در انسان، اضافه کرد: ترغیب و تشویق به جمع‌آوری مال و ثروت برای وارتان و غفلت از معاد، تزلزل در دین با ایجاد شبهه در عقاید و دین انسان، تشویق و ترغیب به بهره‌مندی بی حد و حصر از شهوات از جمله شهوت جنسی، شهوت پست و مقام و شکم پرستی از راه‌های نفوذ انسان در شیطان برای گمراهی انسان‌ها است.
استاد حوزه علمیه اهل البیت(ع) در سبزوار با تاکید بر اینکه قرآن کریم برای مقابله با شیطان، سفارش به دعا و مناجات و عبادت خداوند متعال کرده، تصریح کرد: یکی دیگر از راه‌های نفوذ شیطان برای گمراهی تشویق به انجام گناه و تأخیر در توبه است.

آگاهی از نقشه‌های دشمنان از ضرورت‌های بصیرت اجتماعی
خطیب جمعه سبزوار با تقدیر و تشکر از مردم سبزوار برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با زبان روزه، گفت: آگاهی از نقشه‌های دشمنان از ضرورت‌های بصیرت اجتماعی به ویژه برای مسئولان جامعه است.
وی افزود: برای اینکه به نفع دشمن حرکت نکنیم، باید از تاکتیک‌ها و روش‌های نوین دشمنان در کشور آگاه شویم و بر راه‌های مقابله با آن‌ها تسلط داشته باشیم.
حجت‌الاسلام مغیسه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)، عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی از سه محور فشار اقتصادی، فشار روانی بر مردم و فشار عملی در کشور در حال فعالیت هستند.
وی اضافه کرد: تحریم‌های اقتصادی کشور از سال‌های گذشته وجود داشته و در برجام بدون عمل به توصیه‌های کامل رهبری تمام امتیازات دادیم و بدون اینکه نتیجه دلخواه را به دست آوریم، آمریکا با نقض برجام از این معاهده بین‌المللی خارج شد و هیچ کدام از تعهداتش را اجرایی نکرد.
نماینده ولی فقیه در سبزوار با بیان اینکه دشمن به خوبی می‌داند که با محاصره اقتصادی تا کنون به جایی نرسیده، اظهار کرد: تا کنون تجربه ثایت کرده است که دشمنان اسلام یا فشار اقتصادی و نابود کردن زیر ساخت‌های اقتصادی در لبنان، سوریه، فلسطین و عراق به دنبال جدایی مردم کشورها از نهضت‌های مقاومت بوده ولی همیشه شکست خورده است.

دوری از تجمل گرایی و حضور مسئولان در کنار مردم
وی تصریح کرد: در ایران نیز دشمنان شکست خواهند خورد ولی مسئولان کشور باید با دوری از تجمل گرایی و سوء استفاده از مقاومت مردم در برابر تحریم‌های اقتصادی به فکر راهکار حل مشکلات باشند و خودشان در مشکلات اقتصادی بدون گرفتن حقوق‌های نجومی کنار مردم قرار بگیرند.
حجت‌الاسلام مغیسه با تأکید بر اینکه دشمنان اسلام با فشار روانی به دنبال از بین بردن نقاط قوت کشور از جمله تجهیزات و تأسیسات هسته‌ای هستند، گفت: ما در پزشکی، کشاورزی و در صنعت نیازمند به تولیدات هسته‌ای هستیم و برای مقابله با دشمنان اسلام و تأمین امنیت کشور نیازمند حفظ لوازم دفاعی کشور از جمله‌ موشک هستیم.
وی افزود: با حضور قدرتمند ایران در منطقه از جمله حضور در عراق و سوریه، تمام نقشه‌های دشمنان برای تجزیه عراق و سوریه با شکست مواجه شده و با نابودی داعش دشمن از رسیدن به اهدافش بازماند.
امام جمعه سبزوار با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل به دنبال از بین بردن نقطه قوت ایران در منطقه هستند، اضافه کرد: ممکن است برخی از اقشار جامعه در کشور مطالبات به حقی داشته باشند که مسئولان در حال پیگیری هستند ولی بیان این مشکلات باعث نشود که دشمنان از این مطالبات به حق برای هرج و مرج و ضربه زدن به کشور استفاده کنند.
انتهای پیام

 

captcha