هیمنه پوشالی رژیم غاصب اسرائیل در سایه مقاومت مسلمانان شکست خورده است
کد خبر: 3721016
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

هیمنه پوشالی رژیم غاصب اسرائیل در سایه مقاومت مسلمانان شکست خورده است

گروه سیاسی- رئیس حوزه هنری کردستان گفت: اكنون كه هيمنه پوشالی اين رژيم در سايه مقاومت برادران و خواهران فلسطینی درهم شكسته شده است و زمان معكوس زوال اين رژيم غاصب و ددمنش شروع شده، اين رژيم سفاك در جهت فرار از اين واقعيت از هر عمل وحشيانه ای فرو گذار نمی‌کند.

امین مرادی، رئیس حوزه هنری کردستان در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی حضرت امام (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان و یکه تازان عرصه جهانی است.
وی افزود: امسال در حالی روز قدس را گرامی می‌داريم كه ابر قدرت های استكباری در هياهوی تبليغاتی جهان تلاش می‌کنند تا این رژیم را از منجلاب و فروپاشی نجات دهند و در این راستا دست به هر جنایتی می‌زنند و زنان و کودکان، پیر وجوان را با بدترین شیوه به شهادت می‌رسانند و لکه ننگ دیگری را به این رژیم کودک‌کش در تاریخ به ثبت می‌رسانند.
رئیس حوزه هنری کردستان عنوان کرد: اكنون كه هيمنه پوشالی اين رژيم در سايه مقاومت برادران و خواهران فلسطینی درهم شكسته شده است و زمان معكوس زوال اين رژيم غاصب و ددمنش شروع شده، اين رژيم سفاك در جهت فرار از اين واقعيت از هر عمل وحشيانه ای فرو گذار نمی‌کند.
وی اعلام کرد: اين موضوع اهميت گراميداشت روز قدس را بيش تر از هميشه کرده است و مجامع اسلامی بايد قدرتمندانه‌تر از سال‌هاي قبل به ياری مردم مقاوم فلسطين بشتابند.
مرادی بیان کرد: در اين روز مسلمانان جهان يد واحد می‌شوند و به دور از هرگونه اختلاف برای آزادی بيت‌المقدس عزيز و سرزمين‌های اشغالی از يد غارتگران شعار وحدت و همدلي را سر خواهند داد و فریادهای خود را بر سر این رژیم و حامیان غربی و دول خود فروش منطقه خالی کرده و حمایت خود را از مقاومت نشان می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه هنرمندان، هنرجویان و کارکنان حوزه هنري انقلاب اسلامی استان كردستان اين روز بزرگ را گرامي داشته و تكريم و تعظيم آن را فريضه اي مقدس و والا مي‌دانند، یادآور شد: از تمامی هنرمندان استان دعوت می کنیم همدوش ساير مردم آزاده و سرافراز ايران اسلامي با حضور خود همچون گذشته بر شكوه و عظمت آن بيفزايند و از لحظه لحظه های اين ماه مبارك و اين روز گرامی كه به فرموده بنيانگذار فقيد نظام اسلامي «می تواند تعيين كننده سرنوشت مردم فلسطين باشد» در تبيين ريشه ها و پيامدهای تجاوز صهيونيست ها به فلسطين و ظلم آمريكا و همدستانش به اسلام و مسلمين بيشترين استفاده را کنند.
انتهای پیام

captcha