خواب تضعیف انقلاب ایران، رویایی بی تعبیر است
کد خبر: 3721020
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱

خواب تضعیف انقلاب ایران، رویایی بی تعبیر است

گروه سیاسی - امام جمعه ماکو با بیان اینکه جریان دیپلماسی حرف های رهبر انقلاب را باید سرمشق خود قرار دهد، گفت: خواب تضعیف انقلاب ایران، رویایی بی تعبیر است.

خواب تضعیف انقلاب ایران، رویایی بی تعبیر است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین ایوب رنجبری امام جمعه ماکو در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو بیان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران با تدابیر عقلانه خود در برابر مزدوران دوران خود ایستاد و امروز نیز شاهدیم که رهبری داهیانه انقلاب همواره خط امام راحل را طی می نماید.

وی اقتدار و پیشرفت علمی را جز اهداف اصلی امام خمینی دانست و افزود: جوانان و مسئولین باید در راستای تحقق هرچه بیشتر این دو اصل کوشا باشند.

امام جمعه ماکو تصریح کرد: دشمنان انقلاب از مکتب، اهداف و آرمانهای این نظام آشنایی نداشته و همواره در پشت حرفهای گستاخانه خودشان ترس از اسلام ناب محمدی دارند.

وی با تاکید بر اینکه سناریو تاریخ همیشه قابل تکرار است، ادامه داد: در این نمایش فقط بازیگرها تغییر کرده ولی با هدف و داستانی واحد دنبال میشود.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبری به شاخص های اصلی بنیانگذاری انقلاب ایران اشاره کرد و گفت: شرق و غرب نمی توانند هیچ خدشه ای بر بنیه مستحکم انقلاب وارد کنند.

وی تصریح کرد: امام راحل در دوران مبارزات از اصول اصلی اعتماد به توانایی های مردم بخصوص جوانان پیروی می کرد به گونه ای که شاهدیم شهدای دوران جنگ اکثرا مدیران جوان بودند.

امام جمعه ماکو یادآور شد: اینکه می گوییم ما می توانیم باید در عمل نمود یابد، تا با این روش به خودکفایی کامل در تمامی زمینه ها به کوری چشم دشمنان دست پیدا کنیم.

وی مذاکره با مقامات آمریکایی را غیر قابل اعتماد و نادرست دانست و تصریح کرد: این مهم در طول تاریخ ثابت شده که آمریکا همواره به وعده و عهد های پایبند نبوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبری در خطاب به مقامات امور خارجه کشورمان گفت: جریان دیپلماسی باید حرف های رهبر انقلاب را سرمشق خود قرار دهد.

وی با عنوان اینکه راه امام ادامه دارد افزود: خواب تضعیف انقلاب ایران، رویایی بی تعبیر است که هیچ گاه به وقوع نخواهد پیوست.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبری خاطرنشان کرد: مردم ایران از تمامی اقشار، امروز با حضور خود در میادین و خیابانها با آرمان های امام راحل تجدید پیمان کرده و مردم آذربایجان همواره آگاه و پشتوانه انقلاب و مقام معظم رهبری هستند.

شایان ذکر است، جمعه آخر ماه رمضان، مصادف با عید سعید فطر بوده لذا نماز جمعه هفته آینده برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام

captcha