رژیم صهیونیستی را ترس و واهمه فراگرفته است/ قدس؛ سرزمین مورد احترام ادیان الهی
کد خبر: 3721023
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

رژیم صهیونیستی را ترس و واهمه فراگرفته است/ قدس؛ سرزمین مورد احترام ادیان الهی

گروه سیاست و اقتصاد- امام‌جمعه اصفهان گفت: امروز به دلیل قدرت جبهه مقاومت در فلسطین، ترس و واهمه زیادی رژیم صهیونیستی را فرا گرفته است.

به گزارش ایکنا شعبه اصفهان، آیت‌الله سید‌یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، با بیان اینکه قدس شریف سرزمین مورد احترام همه ادیان الهی است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی سال‌هاست که با اشغال فلسطین به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید می‌باشد، اما این رژیم به خاطر ایستادگی و مقاومت مردم مسلمان فلسطین نتوانسته به هدف خود دست پیدا کند.
وی بیان کرد: امام خمینی (ره) به خوبی و با بصیرتی که داشتند، نسبت به توطئه‌ها و خطر رژیم صهیونیستی برای مسلمانان آگاه بودند و می‌دانستند رژیم صهیونیستی پایگاهی نظامی علیه ملت‌های مسلمان جهان است و نسبت به این مسئله نیز هشدا دادند، اما امروز برخی کشورها از جمله عربستان به این مسائل واقف نیستند.
 امام جمعه اصفهان گفت: صهیونیست‌ها به رغم اینکه مدعی‌اند با داشتن گنبد آهنین دیگر کسی نمی‌تواند آنها را تهدید کند، اما در واقع بسیار ترس و واهمه دارند، به طوری که اگر یک موشک از جبهه مقاومت به مناطق آنها شلیک شود، هراس زیادی وجود آنها را فرا می‌گیرد.
وی با اشاره به نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی(ره) بیان کرد: انتخاب روز قدس از سوی امام(ره)، اقدامی به منظور افزایش اگاهی و وحدت مسلمانان نسبت به توطئه‌های دشمنان از جمله رژیم صهیونیستی بود.
امام جمعه اصفهان ادامه داد: استکبار جهانی داعش را به وجود آورد تا سپر بلای رژیم صهیونیستی در منطقه شود، اما با تدبیر و تلاش مدافعان حرم، جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت داعش نابود شد.
وی با بیان اینکه قرآن کریم از ما خواسته است تا ولایت اهل بیت(ع) را قبول کنیم و محبت آن‌ها را در دل داشته و تابع آن‌ها باشیم، تصریح کرد: اطاعت از اهل بیت‌(ع)، شرط محبت آنان است و دیگر اینکه نباید دشمنان آنان را دوست داشته باشیم.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در ادامه با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان گفت: بنابر روایات متعدد، در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان باید به خودسازی پرداخت و از دعا و راز و نیاز با خداوند متعال غافل نشویم؛ به خصوص اینکه به اعتکاف در دهه آخر ماه رمضان نیز بسیار تاکید شده است.
انتهای پیام

captcha