مبارزه با ظالم، دستور خداوند است
کد خبر: 3721039
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴

مبارزه با ظالم، دستور خداوند است

گروه سیاسی - امام جمعه ارومیه گفت: مبارزه با ظالم دستور خداوند بوده و بر هر مسلمانی وظیفه است که به یاری مظلومان بشتابد.

مبارزه با ظالم، دستور خداوند است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه بیان کرد: حضرت علی (ع) در مقابل دشمنان بسیار سرسخت و شجاع بودند ولی روح ایشان بسیار لطیف بود که این لطافت در رفتار ایشان نیز جلوه می‌کرد.

وی ادامه داد: حضرت علی (ع) در اداره مملکت اسلامی مدیریت بسیاری داشته و عادل و بزرگوار بودند و در مقابل ضعفا و ایتام بسیار با مهربانی رفتار می کردند.

امام جمعه ارومیه افزود: دشمنان حضرت علی (ع) ۶۰ سال با ایشان دشمنی کرده و در همه مواقع در خصوص ایشان دروغ گفتند تا بتوانند مقام ایشان را کمرنگ‌تر نمایند و ایشان با دارا بودن قدرت همواره مظلوم بودند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره به ندای مقام معظم رهبری در روز قدس لبیک گفته و ما مدیون این مردم همیشه در صحنه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی یادآور شد: مبارزه با ظالم دستور خداوند بوده و وظیفه هر مسلمانی یاری به مظلومان است تا از شر ظالم رها یابد و کسی که ندای مظلوم را شنیده و به یاری او نرود مسلمان نیست و این امر وظیفه ای الهی است.

مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) فرموده‌اند که امام راحل همیشه به مردم و مسئولین تأکید کردند با هم دلی با یکدیگر برای حمایت مظلومین تلاش کنند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه امام خمینی (ره) در مواقع اضطراری و دشوار هیجان‌زده عمل نمی‌کردند، تصریح کرد: ایشان همواره با اولویت‌ها عمل کرده و به دشمن اعتماد نمی‌کردند و در مقابل دشمنان ایستادگی نموده و تسلیم نمی‌شدند.

انتهای پیام

captcha