در سایه اتحاد مسلمانان فلسطین در حال بازگشت به آغوش اسلام است
کد خبر: 3721052
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶

در سایه اتحاد مسلمانان فلسطین در حال بازگشت به آغوش اسلام است

گروه سیاسی- فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: حضور مسلمانان سراسر جهان در راهپیمایی آخرین جمعه رمضان حاوی این پیام صریح به رژیم صهیونیستی اسرائیل است که ان شاء الله با اتحاد مسلمین فلسطین در حال برگشت به آغوش اسلام است.

در سایه اتحاد مسلمانان فلسطین در حال بازگشت به آغوش اسلام است

سردار مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی استان کردستان در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مسئله فلسطین مربوط به جهان اسلام است و مسلمانان در رابطه با این امر احساس مسئولیت می کنند.
وی افزود: حضور مسلمانان سراسر جهان در راهپیمایی آخرین جمعه رمضان حاوی این پیام صریح به رژیم صهیونیستی اسرائیل است که ان‌شاء‌الله با اتحاد مسلمین فلسطین در حال برگشت به آغوش اسلام است.
فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به عواقب نافرجام انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اعلام کرد: از روزی که این انتقال انجام شده فلسطینایان در نوار غزه مخالفت خود را با تقدیم خونشان به جهانیان و جهان اسلام نشان داده‌اند.
وی با اشاره به اینکه اولین حامی رژیم صهیونیستی اسرائیل، آمریکاست، بیان کرد: آمریکا در درجه اول مسئول این جنایت‌ها و خونریزی در نوار غزه و فلسطین بوده و بعد از آن رژیم غاصب اسرائیل است.
خرم‌نیا در پایان یادآور شد: این دو حکومت مستکبر جهان بدانند که با انتقال سفارتخانه به بیت‌المقدس راه به جایی نخواهند برد و زوال آن‌ها روز به روز بیشتر خواهد بود.
انتهای پیام

captcha