حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، تجلی همدلی ملت ایران و آزادی‌خواهان است
کد خبر: 3721062
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
تبادار:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، تجلی همدلی ملت ایران و آزادی‌خواهان است

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار فارس تأكید كرد: راهپیمایی روز قدس و حضور گسترده‌ی مردم در این رویداد جهانی، تجلی وحدت و همدلی ملت ایران و تمام آزادی‌خواهان جهان به شمار می‌رود.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، تجلی همدلی ملت ایران و آزادی‌خواهان است

به گزارش ایكنا از فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس امروز، 18 خردادماه در حاشیه راهپیمایی روز قدس شیراز در جمع خبرنگاران گفت: امروز مردم فارس و شیراز همگام با سراسر ایران و دیگر کشورهای جهان، با عزمی راسخ‌تر از گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
وی حضور مردم را ستودنی توصیف و تاکید کرد که زبان از بیان و ترسیم این عظمتی که مردم روزه‌دار آفریده‌اند، قاصر است و ادامه داد: راهپیمایی روز قدس و حضور گسترده‌ مردم در این رویداد جهانی، تجلی وحدت و همدلی ملت ایران و تمام آزادی‌خواهان جهان به شمار می‌رود.
استاندار فارس با تأكید بر اینكه مردم ایران اسلامی برای رساندن ندای مظلومیت مردم فلسطین و تاکید بر ظلم صهیونیست‌های غاصب در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده‌ و می‌کنند، گفت: افراد و کشورهایی که بنیان ظلم را شیوه کار خود قرار داده اند باید از حضور گسترده مردم عبرت بگیرند.
تبادار پیام روز قدس برای دشمنان ملت ایران و مسلمانان سراسر جهان را روشن دانست و گفت: بعد از عنایت خداوند، پایداری و استحکام ملت ایران، در تمام فراز و فرودها و بحران‌هایی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی تدارک دیدند، دشمن را ناکام و نقشه‌هایشان را برآب کرد.
استاندار فارس سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین را مورد انتقاد قرار داد و گفت: مردم امروز شعارهایشان بر علیه کسانی است که ضد حقوق بشر حرکت کرده‌اند؛ کسانیکه ادعای حقوق بشر را دارند اما بویی از آن نبرده‌اند؛ ادعای آزادگی دارند، اما آزاده نیستند.
انتهای پیام

captcha