انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس یک پروژه شکست خورده است
کد خبر: 3721069
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳

انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس یک پروژه شکست خورده است

گروه سیاسی- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان با اشاره به اینکه ملت مسلمان هیچگاه از مسئله فلسطین خطور نمی‌کنند، گفت: انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس یک پروژه شکست خورده‌ای است چرا که مبتنی بر عدالت نیست.

انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس یک پروژه شکست خورده است

بهرام نصراللهی‌زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده این بوده که بعد از سال‌های سال همچنان مسئله قدس همواره مسئله اول جهان اسلام است.
وی با اشاره به اینکه ملت مسلمان هیچگاه از مسئله فلسطین خطور نمی‌کنند، افزود: انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس یک پروژه شکست خورده‌ای است چراکه مبتنی بر عدالت نیست.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان اعلام کرد: جوامع اسلامی جهان، ملت مسلمان فلسطین و تمام آزادیخواهان جهان در مقابل این توطئه آمریکا سکوت نخواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه این اقدام آمریکا در ادامه توطئه تأسیس رژیم اشغالگر اسرائیل بوده است، یادآور شد: اهداف غربی‌ها و جنبش جهانی صهیونیسم و پشتیبانان آن ها این است که هویت اسلامی قدس و فلسطین را از بین ببرند.
نصراللهی زاده یادآور شد: اقدام سفارت آمریکا به بیت‌المقدس چون با هدف اشغال و غصب کردن بوده است در نتیجه با شکست مواجه خواهد شد.
انتقال پیام

captcha