فلسطین قلب جهان اسلام است/ تزلزل ارزش‌های اخلاقی؛ ایده‌ای اسرائیلی
کد خبر: 3721076
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
سردار عبدالرضا ناظری:

فلسطین قلب جهان اسلام است/ تزلزل ارزش‌های اخلاقی؛ ایده‌ای اسرائیلی

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده انتظامی شرق استان تهران، فلسطین را قلب جهان اسلام دانست و گفت: تزلزل ارزش‌های اخلاقی ایده اسرائیلی‌ها برای تخریب کشور‌ها است؛ آن‌ها می‌خواهند که اکثریت مطبوعات و رسانه‌های ما را به تملک دربیاورند و عقاید مذهبی ما را پایمال کنند.

تزلزل ارزش‌های اخلاقی، ایده‌ای اسرائیلی است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، 18 خردادماه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس و در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان قرچک ضمن تشکر از آحاد مؤمنین، روزه‌داران، بسیجیان و مسئولان در راهپیمایی این روز، حضور علما را زمینه ارتقای خوبی‌ها دانست و گفت: شعار امسال روز جهانی قدس «پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی ــ صهیونیستی وعزم ملت فلسطین برای بازگشت» است.
وی با نگاهی گذرا به تاریخچه فلسطین و موقعیت جغرافیایی آن گفت: در اطراف فلسطین، کشور‌های اردن، سوریه، لبنان و مصر که همگی کشور‌های اسلامی هستند، حضور دارند. فلسطین قلب جهان اسلام است. تشکیل دولت یهودی در این سرزمین اولین راهکار دشمن برای اشغالگری بود؛ آن‌ها در ابتدا موفق نشدند، سپس با ادعای دروغین و بازگشت به سرزمین‌های مقدس عده‌ای از یهودیان را به آنجا کشاندند، آن‌ها معتقد بودند یهود ملت برگزیده است و فلسطین باید به سرزمین دائمی یهود تبدیل شود. پایتختی قدس را هم بعد از ۷۰ سال توطئه بالاخره با کمک آمریکا انجام دادند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران ایجاد بحران‌های اقتصادی و تزلزل ارزش‌های اخلاقی و مذهبی را دو ایده اسرائیل برای تخریب کشور‌ها برشمرد و اظهار کرد: تمام پروتکل‌های آنان هم بر همین اساس است که متأسفانه امروز برخی کشور‌های مسلمان دچار آن شده‌اند؛ شعار حجاب اختیاری در برخی از نقاط کشور نیز بی‌ارتباط با این موضوع نیست.
وی بیان کرد: دشمن می‌خواهد با استفاده از رسانه‌ها، نارضایتی در مردم ایجاد کند، آن‌ها می‌خواهند که اکثریت مطبوعات و رسانه‌های ما را به تملک دربیاورند و در ادامه عقاید مذهبی ما را پایمال کنند و افکار مسموم خودشان را از طریق رسانه‌ها به خورد ما دهند.
رئیس پلیس شرق تهران با یادآوری اینکه ترور مسلمانان و توسعه‌طلبی از دیگر توطئه‌های دشمن است، اظهار کرد: با بررسی تاریخ به همکاری انگلیس در تشکیل دولت اسرائیل پی خواهیم برد.
ناظری با تأکید بر اینکه اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، یادآور شد: خوشبختانه امروز شاهد شکسته شدن استخوان‌های صهیونیست‌ها هستیم، آن‌ها شهید حججی‌ها را نشناخته‌اند و از رهبری شجاع ما غافل بودند.
وی بیان کرد: شهدای مدافع حرم حق زیادی بر گردن ما دارند چراکه آن‌ها جلوی تکرار توطئه‌های اسرائیل در خارج از مرز‌های جغرافیایی را با دستان الهی گرفتند.

الغوث الغوث‌های نمازگزاران، کشور را بیمه کرد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: امروز بسیجیان ما در اقصی نقاط کشور خواب را از چشمان صهیونیست‌ها گرفته‌اند و به جایی رسیده‌ایم که حتی شنیدن اسم موشک‌های ما لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.
وی با بیان اینکه فرهنگ ایستادگی و مقاومت امروز سراسر جهان را فرا گرفته است، متذکر شد: با امنیتی که پیش رو داریم، زمینه مناسبی برای فعالیت مسئولان در راستای خدمت به مردم فراهم شده است که لازم است مسئولان از آن غافل نشوند.
ناظری در پایان با اشاره به لیالی قدر، ندای الغوث الغوث‌های نمازگزاران را بیمه کننده ایران اسلامی دانست و گفت: مسلمانان با اقتدار تمام پروتکل‌های دشمن را از بین می‌برند.

محمد فرخی
انتهای پیام

captcha