صدا و سیما عملکرد خود را بازبینی کند
کد خبر: 3721113
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

صدا و سیما عملکرد خود را بازبینی کند

گروه اجتماعی- امام جمعه جعفرآباد گفت: صدا و سیما باید با توجه به استعداد های درون استان و با نگاه درون زا به تولید برنامه های داخل استان اقدام بکند لذا این مرکز نیازمند یک بازبینی اساسی در عملکرد خود است .

صدا و سیما عملکرد خود را بازبینی کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین باقری امام جمعه جعفر آباد، روزگذشته 18 خرداد ماه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، ضمن گرامی داشت روز قدس با بیان اینکه روز قدس یادگار همیشه جاوید حضرت امام (ره) است و بعد از پیروزی انقلاب حضرت امام خمینی(ره) خط مبارزه با استکبار و صهیونیست را برای ما مشخص کرد، افزود: از زمان برگزاری راهپیمایی روز قدس اسرائیل نتوانسته حتی به کشورهای همجوار و به تحقق هدف از نیل تا فرات دست پیدا کند .
باقری افزود: روز قدس نه تنها در ایران بلکه در جای جای دنیا برگزار می شود و امروز تمام مردم حق طلب دنیا از صهیونیست و استکبار به سرکردگی امریکا نفرت دارند و این اعتراض خود را به رخ اسرائیل می کشانند حتی یهودی های میانه رو که مخالف صهیونیست هستند در داخل سرزمین های اشغالی در روز قدس همراه با فلسطینیان در این راهپیمایی عظیم شرکت می کنند.
امام جمعه جعفرآباد با اشاره به سالروز دستور حضرت امام برای تشکیل ستاد عالی انقلاب فرهنگی در کشور گفت: متاسفانه بعد چهل سال از انقلاب هنوز در بسیاری از مسائل فرهنگی در کشور عقب هستیم .
باقری با انتقاد از عملکرد صدا و سیمای استان اردبیل در برنامه های مذهبی ماه رمضان گفت: متاسفانه هیچ گونه خلاقیت و نوآوری در برنامه های صدا و سیما دیده نمی شود و یک تعداد برنامه های کلیشه ای و تکراری که گاها مربوط به استان های دیگر است در صدا و سیمای اردبیل پخش می شود .
باقری تصریح کرد: صدا و سیما باید با توجه به استعداد های درون استان و با نگاه درون زا به تولید برنامه های داخل استان اقدام بکند لذا این مرکز نیازمند یک بازبینی اساسی در عملکرد خود است .
باقری به بیانات مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال حضرت امام(ره) در حرم بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: بیانات تاریخی مقام معظم رهبری در خصوص از سرگیری فعالیت های هسته ای نشان از عدم تعهد اروپایی ها و آمریکا به برجام دارد و این حرکت نشان داد که ما همچنان در راه دستاورد به توانایی های داخلی و قدرت هسته ای خود پایدار هستیم .
انتهای پیام

captcha