قدردانی امام جمعه و استاندار آذربایجان‌شرقی از حضور مردم در روز قدس
کد خبر: 3721183
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

قدردانی امام جمعه و استاندار آذربایجان‌شرقی از حضور مردم در روز قدس

گروه سیاسی- حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و مجیدخدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی، با صدور پیامی، از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و مجیدخدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی، با صدور پیامی، از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

قدردانی امام جمعه و استاندار آذربایجان‌شرقی از حضور مردم در روز قدس
در این پیام آمده است:

باردیگر، جلوه هایی ماندگار از هوشمندی، بصیرت و همبستگی شما مردم متدین و همیشه در صحنه آذربایجان‌شرقی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و با حضورگسترده و باشکوه در راهپیمایی روز قدس متجلی شد.

آفرین بر شما مردم قدرشناس و غیرتمند استان که همنوا با ملت بزرگ ایران اسلامی و همگام با مسلمانان جهان و با شور و شعور انقلابی در حمایت همه جانبه از مقاومت اسلامی فلسطین و آزادی قدس شریف و در لبیک به آرمان های  امام راحل و در پیروی از منویات مقام معظم رهبری به صحنه آمدید و توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی را نقش بر آب کردید. 

اینجانبان ضمن تشکر و قدردانی از عموم مردان و زنان انقلابی استان که با زبان روزه و قلوبی سرشار از عطر روح بخش قرآن در این ماه عزیز با وحدت و همدلی, عظمت و سربلندی نظام اسلامی را بیمه کردید, از در گاه خداوند منان می خواهیم توفیق خدمتگزاری به چنین مردم بزرگواری را به همه ما عنایت فرماید.

سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان
مجیدخدابخش استاندار آذربایجان شرقی

انتهای پیام

captcha